📁

رواية ذكريات الفصل التاسع عشر 19 بقلم سلمى إبراهيم

رواية ذكريات الفصل التاسع عشر 19 بقلم سلمى إبراهيم

رواية ذكريات البارت التاسع عشر 19

رواية ذكريات الجزء التاسع عشر 19

رواية ذكريات الحلقة التاسعة عشر 19

رواية ذكريات بقلم سلمى إبراهيم

رواية ذكريات الفصل التاسع عشر 19 بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات


رواية ذكريات الفصل التاسع عشر 19


رواية ذكريات الحلقه 19

اخدها كريم وهو في منتهي العصبيه وبينهج جامد ودمو محر*وق علي شرفه وشرف عيلته ..كريم د.مه حا.مي جدا جداااا

كريم بغضب شديد..الووو...ايوه يعمر.....

عمر..مالك يبني  في اي .....

كريم..اختك ....اختك الصاي*عه..........مش قادر اقولها....

عمر وبدأ يقلق جدا..في اي يكريم فهمني...

كريم بغضب شديد..لقيت اختك مع الواد مازن في البيت يعمر

عمر بغضب شديد..نعم.....وانت عملت اي وعملت اي

كريم..مسكت الواد دا كان هي*موت في أيدي....وجبت اختك شهد من شعرها معايا اهي في العربيه...

عمر..طب بقولك اي خليها معاك..اجيلكم فين....

كريم..تعالي علي شقتي...وبقولك اي متسيبش ياسمين لوحدها ....

عمر.. لي هما بيفكروا في حاجه 

كريم..اخلص يعمر...متسيبهاش...ونا هربي بنت الك*لب دي علي ما تجيلي.......

وصلو لحد البيت ونزل هو من العربيه ومسكها جامد كدا وهي هتمو*ت من الرعب لأنها عارفه كريم كويس ..عمر بكل عصبيته دي ميجيش حاجه في كريم..كريم حرفيا مجنون وفي الحاجات دي بالذات....جرها من شعرها وهي بتترجاه يسيبها لكنو مش سامعها أصلا....

دخلو الشقه ورماها هو عالارض.....وهي في منتهي رعبها...وبدا يشمر ايد القميص وهو باصص في السقف بمنتهي الغضب وهي مرمية عالارض 

ونزل لمستواها 

كريم بهدوء وبداخله نار..هسالك مره واحده....كنتي عندو بتعملي اي...

شهد برعب شديد..و...و الله م....مكنتش بعمل...حاجه.....

كريم بنفس الطريقه..هعتبر نفسي مسمعتش حاجه وهسال تاني..كنتي عندو بتعملي اي...

شهد بعياط شديد ورعب..م.....مكنتش بعمل حاجه....

جز كريم علي سنانه وخبط ايده في الأرض بعصبيه شديده ومسكها من شعرها جامد.....

كريم بعصبيه..مدام مش عاوزه تنطقي انا هوريكي....ونزل فيها ضر*ب وهي عماله تصرخ من الوجع خصوصا انها حامل وعماله تعيط جدا وبتحاول تهرب من تحت ايده لكنها مش قادره.............

في الفيلا في اوضه عمر وياسمين...

كان عمر بيلبس في منتهي السرعه....

ياسمين..ايوه يعني انت رايح فين..انهارده يوم اجازتك.......

عمر..يحبيبتي ..عندي شغل بس...

ياسمين..ايوه شغل اي يعني....

عمر وبدأ يزهق..ياسمين..انا علي اخري ..اخر*سي بقا

ياسمين بزعل..انت بتزعقلي بردو......

عمر.. ياسمين...مش وقتو خالص....انا لو ممشيتش دلوقتي...كريم هيروح في داهيه هو وشهد....سلام يياسمين لما اجي هفهمك....

وجري عمر وركب العربيه وافتكر ساعتها انو سايب ياسمين لوحدها ...ومبقاش عارف يعمل اي...اتصل بيها

عمر..ياسمين بقولك اوعي تخرجي من باب الاوضه واقفليها عليكي كويس...

ياسمين باستغراب..لي طيب..

عمر..اسمعي الكلام...عاوزين يسقطوكي يياسمين..حافظي علي ابننا عشان خاطري

جريت ياسمين قفلت الباب بالقفل من جوه ..اهو يحبيبي قفلتو من جواه متخافش يعمر أبدا علي ابننا....

عمر..شاطره يياسمين.....

ياسمين..بس هو اي اللي حصل خلاك تجري كدا....

عمى..ملكيش انتي دعوه باي حاجه اهم حاجه خليكي في اللي انتي شايلاه في بنطك ...لو بتحبيبيني يياسمين...

ياسمين..بحبك...بحبك دي كلمه قليله اوي...انا بعشقك يعمر .....

ابتسم عمر كدا ونسي كل اللي حصل..وانا كمان بعشقك يقلبي من جوه....

حطت ياسمين ايديها علي بطنها ..متقلقش يحبيبي هحافظ علي ابننا...روح انت بقا شوف هتعمل اي

عمر..ماشي يروحي ..باي.....وقعد يفكر شويه في كلام ياسمين بفرحه وبعدين افتكر المص*يبه بتاع شهد

عمر..ينهار اسود...الواد زمانه قت*لها...يخربيتك يياسمين.....ومشي بسرعه اوي لحد ما وصل لشقتو.......

راح عمر لقا باب الشقه موارب وفتحوا لقا كريم قاعد عالارض وساند ضهره علي الحيطه ورافع ركبه رجليه وساند ايد عليها والتانيه بيشرب بيها السجارة وينفخ دخانه بغضب شديد......

عمر..اي اللي حصل يكريم..شهد فين....

كريم شاورله عالاوضه منغير ما يتكلم.....

دخل عمر الاوضه لقا شهد مرميه عالارض وحاطه ايديها علي بطنها وعماله تتوجع بصوت واطي وغرقانه في دم.ها ومتعو.ره من جسمها كلو وفي د.م نازل من رجلها....اتخض عمر من منظرها وقلبو حن عليها ..لكن افتكر كل اللي عملتو فيه ...بص عليها بقرف منها وسابها وقفل الباب وخرج....

عمر..انت لقيتها بتعمل اي بالظبط يكريم....

قام كريم وقف..كانت معاه في البيت يعمر..هتكون بتعمل اي يعني

عمر..مش عاوز أصدق....مش عاوز أصدق ان اختنا.....تكون عملت حاجه زي كدا يكريم بجد....

كريم..متقولش عليها اختنا ....دي عاوزه تق.تل ابنك يعمر....عاوزه توقع مراتك من عالسلم تاني..

عمر..انا مش عارف جابت القسوه دي منين..انا عمري فحياتي ما هصفلها 

كريم..دا لو اتبقي ليها حياه اصلا.....انا هسيبها تموت كدا.....

عمر..طب معلش يكريم..هاتلها دكتور....عشان خاطري....

كريم ..يااااه....لسه قلبك عليها يعمر..بعد كل اللي عملتو دا.......

عمر..عيشت معاها يكريم....اكتر منك......معلش هاتلها دكتور بس ميسالش بقا مين ضر.بها وكدا...

طلع كريم فونه..متقلقش هجيبلها واحد صاحبي مش هيسال علي اي حاجه......

عمر كان جواه احساس عاوز يق.تلها ولكن بردو دمو حن شويه ليها ..وصل الدكتور وكانت هي مرميه عالارض كدا اتخض من المنظر....

مصطفي..هي مالها يبني.....

كريم..اخلص يمصطفي...شوفلنا اي الد.م اللي نازل من رجليها دا.....

مصطفي..باين جدا يبني ...كانت حامل وسقطت...هي عملت حادثه ولا اي.....

بصلها عمر بمنتهي الغضب وبرق عيونه بشر..حامل.......حامل.......

يتبع...........

توقعو عمر هيعمل اي....


رواية ذكريات الفصل العشرون 20 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية ذكريات)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات