رواية ذكريات الفصل العشرون 20 بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات البارت العشرون 20
رواية ذكريات الجزء العشرون 20
رواية ذكريات الحلقة العشرون 20
رواية ذكريات بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات |
رواية ذكريات الفصل العشرون 20
رواية ذكريات الحلقه 20
عمر بغضب شديد..حامل...حامل يكريم
كريم بأنك.سار..طب يمصطفي امشي انت دلوقتي...
مصطفي..امشي اي..دي لازم تروح مستشفي دي ممكن تم.وت......
كريم بزعيق شديد..قولت امشي يمصطفي....يلااااا
خرج مصطفي بسرعه لانو عارف كريم وعصبيتو.....
عمر.. تجيبلي الواد دا يكريم من تحت الارض.....
كريم.. حاضر يخويا..اهدي بس ...وبدأت عين كريم تدمع....
عمر بعصبيه..متعيطش ..دي متستاهلش ....يبني متستاهلش ..احنا هنقت.لها...انا خلاص مش طايقها
كريم بزعل شديد..انا حاسس بالذنب اوي يعمر..حاسس انو بيتردلي في اختي..
عمر بصدمه..نعم.....هو انت عملت كدا في حد قبل كدا.....
كريم بدموع..اه يعمر....من 3 سنين ..في بنت حبتني اوي ونا مكنتش باصص غير لجسمها وبس....طلبت منها نتجوز عر.في ولما أهلها عرفو
قت.لوها .......ونا حزنت عليها اوي يعمر ....أهلها مقدروش يعملو معايا حاجه....لأنهم غلابه وكدا....ساعتها ابوها بصلي نظره مش قادر انساها
وقالي...انشاءالله هيتردلك يبني....ونا ضحكت ساعتها لاني عارف انو عمره مايحصل.....
ونزلت من عيون كريم شلالات دموع...قرب عليه عمر واخدو في حضنه اوي واول مره كريم يحس انو ليه اخ يقف جنبو ....
عمر..خلاص يكريم...اجمد كدا ياض.....ربنا هيغفرلك...ودا اكيد مش مبرر للي هي عملتو ..غير كدا اختك طبعها وحش اوي ..دي عاوزه تق.تل
كريم..ماشي ..ماشي يعمر....يلا انا هروح اجيب الواد دا واجيلك......
عمى.. ماشي يحبيبي متتاخرش
عند رزان.....
كنزي..هي البت شهد راحت فين....
رزان..تلاقيها مع مازن....
كنزي..طب مهو كريم كمان مختفي..تفتكري اتفقوا هما الاتنين ومش هيكملو معانا.....
رزان..انتي هتقلقيني لي..استني هكلم مازن....
كان مازن في شقتو مش قادر يقوم من عالارض من ض.رب كريم ليه ورن فونه وحاول يقرب عالفون لكن في الوقت دا دخل كريم
كس.ر الباب وشدو من عالارض وضر.بو في وشه وشدو معاه عالعربيه وكان مازن مش قادر يتحرك.....
رزان..مبيردش.......
كنزي..لا ..طب رني علي شهد كدا.......
كان عمر قاعد مع شهد في الشقه مستني كريم يجي ومعاه مازن ..ولقا فون شهد بيرن
راح مسك الفون لقاها رزان....ضحك بسخريه ورد عليها ....
عمر متصنع الهدوء..الو...نعم يرزان.....
رزان..اي دا هي شهد فين.....
عمر.. شهد تعبانه شويه ونايمه..كنتي عاوزاها في حاجه.....
رزان..لا بس كنت هطمن عليها...شكرا يعمر....وقفل معاها وض.رب الفون في الأرض بعصبيه
كنزي..مين رد عليكي...
رزان..دا عمر..انا مش مطمنه...تعالي نقوم نروح ليهم....
كنزي..عندك حق يلا بينا..........
وقامو لبسو وجهزو نفسهم ورايحين الفيلا....
وصل كريم وفي ايده مازن ورماه عالارض اول ما دخل الشقه.....
عمر..سيبهولي بقا.........قرب عليه عمر وفضل يضر.ب فيه بغلل ووش مازن بقا كلو د.م وكان هيموت.وت في ايد عمر
قرب عليه كريم وشد عمر من عليه....
كريم..اهدي يعمر..ميستاهلش تروح في داهيه عشان دا........
عمر بعصبيه..اه يا ابن الكل.ب....تعمل كدا في اختي انا...انا هتو.يك..اهدي عليا بس......
دخل كريم وعمر لشهد وكانت هي علي حالها عالارض وبتتوجع والد.م كتير عليها
عمر..عجبك اللي انتي فيه دا....ذليتي تفسك....واهو..هنسيبك لحد ما تمو.تي....محدش هيلحقك....
كريم..انتي زبا.له ....هنعمل اي يعمر
شهد عيونها فيها شلالات دموع وبتاخد نفسها بالعافيه.....
عمر..هاتلها دكتور يكريم بس عشان يلحقها.....
كريم..هو اللي دكتور ويلحقها.. احنا هنسيبها تمو.ت
عمر..لو مات.ت كدا ممكن تتس.جن...احنا هنق.تلها...بس يبان انو انت.حار.....
بصتلهم شهد كدا ونفسها ضاق اكتر ...لكن مصعبتش عليهم وسابوها وخرجو.....
عمر..بترن علي مصطفي
كريم..لا..هجيبلها دكتوره...كانت زميلتي قبل كدا ..وكدا
عمر..ليلي صح.....
كريم..اه ليلي...تخيل لسه بتحبني يعمر...هي اصلا من اكبر الأسباب اللي خليتني ابقا عاوز ابطل.....
عمر خبط علي كتفه..هتبطل يكريم يحبيبي...رن عليها يلا ..بسرعه....رن عليها كريم وجات ليلي.........
راحت رزان للفيلا وفتحت لها الخدامه........
رزان..فين انسه شهد....
الخدامه..انسه شهد مش هنا ولا مستر عمر....
رزان بصت لكنزي بقلق....
كنزي.. طب مين هنا...
الخدامه..مدام ياسمين بس ونايمه.....
كنزي..طب خلاص....احنا هنطلعلها..........
جات ليلي وفتحلها كريم الباب واول ما فتح فضلت باصه ليه شويه وهو كمان سرح في عيونها
ليلي..فين الحاله.....
كريم..هي اختي...وكانت حامل عملت حاد.ثه وسقطت للاسف....
ليلي بقلق..طب يلا نلحقها ....ودخلت لها لقتها عالارض اتخضت من منظرها....
ليلي..اي دا..دي لازم تروح مستشفي....
كريم..ليلي مش هينفع...حاولي بس تعالجيها هنا..احنا مش هنوديها مستشفي
استغربت اوي..طب ارفعها عالسرير طيب.........
شالها كريم حطها عالسرير واتصلت ليلي ب2 من ممرضاتها عشان يساعدوها ووصلوا وبداو فعلا يمرضوها
كان عمر قاعد في الاوضه اللي جنبها ومكتف مازن كدا ومغم علي مازن اصلا
رن فون عمر ورد وكانت الخدامه قالتلو ان كنزي ورزان فوق عند ياسمين......
خرج عمر من الاوضه لقا كريم في الصاله...
عمر..كريم ..خد بالك انت...انا رايح لياسمين كنزي ورزان عندها
كريم بقلق..طب روح بسرعه..وطمني....خرج عمر بسرعه اوي وهيموت من الرعب والقلق
وصل الفيلا وطلع فوق لقاهم كانو خارجين من الاوضه هما التلاته ولسه هينزلو من عالسلم.
عمر بعصبيه..راحه فين يياسمين
ياسمين لسه جايه تتكلم شدها من دراعها ودخل الاوضه وقفل الباب ومشيو رزان وكنزي بقلق واستغراب
ياسمين..انت بتشدني لي
عمر بعصبيه شديده..عشان انتي مستهتره..قولتلك كام مره هما ناوين يسقطوكي
ياسمين..عمر انت بتزعقلي ....بطل بقا طريقتك المستفزه دي
عمر بعصبيه اكتر..انتي حما.ره مش فاهمه حاجه
ياسمين بزعيق..انت قليل الادب
فقد عمر اعصابه ورفع ايده ضرب.ها بالقلم علي وشها....
بصتلو ياسمين بدموع و.............
يتبع.............
توقعو ياسمين هتعمل اي......
رواية ذكريات الفصل الحادى والعشرون 21 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية ذكريات)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)