رواية ذكريات الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات البارت الرابع والعشرون 24
رواية ذكريات الجزء الرابع والعشرون 24
رواية ذكريات الحلقة الرابعة والعشرون 24
رواية ذكريات بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات |
رواية ذكريات الفصل الرابع والعشرون 24
رواية ذكريات الحلقه 24
ياسمين بعياط وضعف شديد..اصحا يعمر...عشان خاطري اصحااا....عمر مما.تش ..نبضه هو نبضي انا حاسه بيه ..اصحا عشان خاطري يعمر
ومسكت ايدو وفضلت تعيط اوي ودفنت وشها في السرير بقهره...وفجأه حست ان ايده بتتحرك ومسكت ايديها فرفعت وشها بلهفه وخضه
ياسمين بسرعه..الحق يدكتور ايدو اتحركت
شغل الدكتور صد.مات الكه.ربا علي عمر وكانت ياسمين واقفه بتدعي بلهفه وعيونها مليانه دموع وفجأه عمر فتح عيونه وبدأ يطلع منو صوت
عمر بتعب شديد..انا فين.......
ضحكت ياسمين بدموع شديده ولهفه ..جريت عليه دفنت وشها فحضنه وبتعيط اوي رفع عمر ايدو حطها عليها
ياسمين بعياط وفرحه..عمر..انت كويس
عمر بتعب..اه يحبيبتي...هو انا فين واي اللي حصل........
الدكتور..حضرتك اتض.ربت بالنا.ر وكنت في غيبوبه بقالك 6 شهور..حمدالله ع السلامه
عمر بقلق..طب وهو انا بقيت كويس ولا اي
الدكتور..محتاجين نقيسلك الضغط وكدا بس ..خلي المدام توسع بس
ياسمين بدموع وكانها طفله ما صدقت لقت ابوها..لا..مش هقوم
عمر..ياسمين..هيشوفلي بس الضغط وتعالي تاني انا هحضنك بنفسي
ياسمين بدموع وعيون دبلانه..حاضر ...وقامت والدكتور قاس لعمر الضغط وكذا حاجه وكتبلو علي كذا علاج وقام عمر قعد عالسرير وساند علي مخده ورا ضهره.........
عمر..حسام..خد بقا الدكاتره واتفضلو انتو دلوقتي.......
حسام بفرحه..حاضر يعم...احترم نفسك مع اختي ياض...
عمر..امشي ياض دلوقتي.....وخرجو.....
بص عمر لياسمين اللي باين علي وشها التعب الشديد وعيونها دبلت من كتر العياط والحزن ..خبط بايده جنب السرير بمعني تعالي هنا
قربت ياسمين وقعدت جنبو ....
عمر وشدها لحضنه براحه عشان حملها..مالك يحبيبتي..شكلك تعبانه اوي....
ياسمين بدموع..وحشتني اوي يعمر...ودفنت وشها في صدرو وهو ضمها ليه أوي
عمر..انتي وحشتني اكتر.....ورفع وشها بايده بحنيه وقرب عليها وفك حجابها واتفرد شعرها وجهه علي وشها ورجعو براحه ورا ودنها
وبا.سها من شفايفها اوي وهي حاسه انو واحشها اوي استجابت ليه جدا وفضلو كدا تقريبا 3 دقايق وبعد عنها تاخد نفسها وحضنو بعض اوي بحذر عشان بطنها.....ّ........
ياسمين..كنت عاوز تسيبني يعمر
عمر.. انا فوقتلك تاني اهو...حسيت بيكي وآلله.....
ياسمين..بجد يعمر...انا كنت هم.وت منغيرك...كانو بيشيلو الاجهزه خلاص.....
عمر..بعيد الشر عنك يا قلبي...تعالي هنا وحضنها اوي......ودفن راسه في حضنها.....وكانت هي فرحانه اوي
وبعد شويه
عمر..هو كريم فين صحيح
ياسمين بصدمه..كريم...دا هو سبب المصا.يب كلها..هو اللي ضر.بك
عمر بقلق..هو حصله حاجه...
ياسمين..اه مسج.ون وانشاءالله يع.دموه....
عمر..انتي هبله يياسمين..انا وكريم متصالحين وهو اللي كان ديما بيقولي اللي بيعملو شهد ورزان وكنزي...
ياسمين وفتحت بقها بصدمه..نعم.....
عمر..وديتي الواد في داهيه....انا عارف مين اللي ضر.بني
ياسمين..مين مين...ها مين يعمر مين
عمر وضربها براحه علي راسها..يبت استني انتي لسه زنانه كدا....رزان هي اللي ضر.بتني
ياسمين..وهي هتضر.بك لي
عمر بصلها بقرف.. هي كانت هتض.ربك انتي اصلا بس انا اخدت الطل.قه مكانك
ياسمين..ونت بتبصلي كدا لي يعمر..انت كنت عاوزني ام.وت صح
عمر..اه.....
ياسمين بزعيق..نعم يخويا...عاوز تمو.تني عشان تتجوز عليا صح
عمر..اه
ياسمين مسكته من رقبتو..انا هقتلك واتجوز عليك..دلوقتي
عمر..متقدريش
ياسمين..اي الثقه دي...
عمر.. يبت دا انتي كنتي هتم.وتي عليا من شويه
ياسمين بكسوف..لا مكنتش انا ..كنت قلقانه بس
عمر بيتريق عليها..متسيبنيش يعمر ..اصحا يعمر عشان خاطري
جمدت ياسمين ايديها علي رقبتو..انا هقتلك يعمر
مسك ايديها نزلها بمنتهي السهوله..بس يماما.....
ياسمين ضربتو في كتفه.. عاوز تتجوز عليا.
بصلها عمر في عيونها اوي واتكسفت هي شويه...
عمر ولسه باصص في عيونهااوي..فاكره اول مره شوفتك فيها
ياسمين..اه...كنت بارد اوي
عمر..كنتي ماشيه براحه اوي ونا كان ورايا شغل مهم جدا..فاتعصبت عليكي
ياسمين بزعل..انت علطول بتتعصب عليا
عمر.. هو صحيح بتكوني انتي ساعات مستفزه ب.....
ياسمين..نعم يخويا ...انا مستفزه......حط عمر ايده علي بوقها
عمر بضحكه..لسه هكمل......بس انا اوعدك عمري ما صوتي هيعلي حتي عليكي تاني يحبيبتي..اقسم بالله اني كل ما بزعلك برجع اندم جدا
ياسمين..ونا كمان..كنت مستفزه بصراحه ..اوعدك عمري ما هضايقك تاني،،سامحني...
عمر..لا مش بسامح انا بسهوله
ياسمين بضحكه..طب هتسامحني ازاي
عمر بدلع..عيني بتو.جعني...حطيلي فيها قطره......
ياسمين ضحكت اوي..حاضر...وقربت منو با.ستو من عيونه الاتنين
شاور علي راسه فبا.ستو من راسه وشاور علي خده ثم شفايفه........
اتكسفت هي شويه لكنها غمضت عيونها وقربت منو با.ستو وجيه تبعد قربها هو ليه اكتر .............
عدي الوقت وطلب عمر انو يقابل الظابط ويفهمو اللي حصل بالظبط وان كريم برئ ..........
خرج كريم من المصحه وهو زي الفل وكانت ليلي مستنياه أدام باب المصحه جريت عليه ولسه هتحضنو حط ايده بعدها
ليلي بزعل..مالك يكريم في اي
كريم..متلمسنيش
ليلي بقلق وزعل..لي ..هو انت هتسيبني
كريم ..اه هسيبك...احنا مننفعش لبعض
ليلي بدموع..انت بتقول اي...يعني بعد كل دا وهتسيبني
كريم..اه....
ليلي بدموع..انا غلطانه اني وثقت فيك انا ماشيه.......
كريم..استني انا مكملتش كلامي...
ليلي بتعب وزعل..عاوز اي تاني
كريم..انا هسيبك دلوقتي عشان اجيب المأذون واجي اكتب عليكي
مسحت ليلي دموعها بفرحه..انت بتتكلم جد
كريم بضحكه..انتي صدقتي اني اسيبك...انا بموت فيكي يبت....
ليلي جايه تحضنو وقفها تاني
ليلي..في اي تاني
كريم.،الفتره اللي قعدتها في المصحه قربت من ربنا جدا ولقيت ان التلامس بيني وبينك دا حر.ام ..يعني مينفعش احضنك ولا امسك ايدك غير وانتي مراتي...فاهماني يليلي..إنما أنا لو عليا عاوز ا.......
ليلي..احترم نفسك......
كريم بضحكه..حاضر...يلا بينا بقا عشان نروح لعمر وحشني اوي.......ومشيو وصلو لعمر
حضنه كريم أوي
ياسمين باحراج.. انا اسفه يكريم......
كريم وعض علي شفايفه بغضب..انتي حسابك معايا بعدين.....
عمر..متتلم ياض...انت يعني هتقدر تعملها حاجه...وضحكو شويه وجات شهد واتقلب وش عمر
عمر بعصبيه..هي البت دي لسه عايشه
كريم..مهو انا ونت بقا مكناش في الدنيا بقا
شهد بدموع.. عمر.. كريم انا.....
عمر بغضب..طلعوها بره
ليلي..اي يكريم مش انا فهمتك
كريم..ملكيش دعوه انتي بالموضوع دا
ياسمين..حرام يجدعان..اسمعوها حتي
عمر..شهد...اطلعي برا بدل ما اقوملك انا
ياسمين..عمر........
عمر بهدوء بصلها بطرف عينه.. اسكتي يياسمين انتي
سكتت ياسمين خافت يتعصب عليها وخرجت شهد وهي عماله تعيط اوي وقابلها مازن برا
مازن..انا هتكلم معاهم...
شهد بعياط..لا...انا همشي
مازن..تمشي تروحي فين
شهد راحت في حضن مازن اوي بعياط خرجت طاقتها وهو بادلها الحضن وبيهون عليها وبعد دقايق بعدت عنو
شهد..سلام يمازن وسابته ومشيت ..شك هو في حاجه ومشي وراها
عمر..انا بقا فهمت الظابط بس قالي لازم عادل دا يظهر علشان هو اللي عارف كل حاجه بعدها رزان هتتحبس هي وكنزي
كريم..سيبلي انا الحوار دا......وبعد شويه جهه فون لكريم ورد
كريم..الو...اي يبني لقيتو
الشخص..ايوه يكريم لقينا عادل
كريم..حلو ..هاتوه من قفاه للمستشفى ...وقفل
عمر..لقيتوه
كريم..عيب عليك..........ورن فون ياسمين
ياسمين..الو
مازن بانهيار..الحقونا ..شهد ان.تحرت..............
يتبع...................
مبروك يكيمو يحبيبي😂❤️
رواية ذكريات الفصل الخامس والعشرون 25 والأخير من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية ذكريات)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)