رواية مهرة الرحيم الفصل العاشر 10 بقلم شهد أحمد
رواية مهرة الرحيم |
رواية مهرة الرحيم الفصل العاشر 10
مهره الرحيم 10
عمر مهره انا عايز اتحدد معاكي في موضوع أكده
مهره. وهيا بتاكل قول ي عمر في اي
عمر. مهره انا عارف ان اللي هقوله هيصدمك بس انا مش قادر اخبي عنيكي اكتر من أكده
مهره. ما تقول ي عمر في اي وتخلصني واي هو اللي هيصدمني
عمر. مهره من الاخر بقا أكده انا بحبكك
مهره. بصدمه 😳 وشرقت وهيا بتاكل وقالت انت بتقول اي ي عمر !؟🙄🙄
عمر. بحبك ي مهره
مهره. بعصبيه انت اتجننت ي عمر انت مجرد جاري وصديقي وصديق مالك متنساش اني وحده متحوزه وكمان حام،ل ي عمر انت اكيد بتهزر صح أكده
عمر. لا ي مهره مش بهزر انا بتكلم جد انا بحبك اطلقي من جوزك وانا هتجوزك واوعدك هخليكي تعيشي في سعاده معاي وافقي انت بس وانا افرش ليكي الاخضر واليابس بساتين
مالك. سمع وبصدمه 😳😳 وبصوت عالي انت بتقول اي ي مالك انت اتجننت ولا اي عادد وراح علشان يمسك في عمر انت بتقول اي ي كل،ب ي و،اطي بقا انا اللي آمنت ليك وخليتك صديق ليا بقا بتبص لمرات اخوي انت اتجننت اياك وفضل يض،رب فيه
مهره. اهدي ي مالك هيموت في ايدك
مالك. لتكوني خايفه عليه عاددد ي مهره انتي موافقه علي اللي قاله ي مهره ولا ليكون انتي كمان حبتيه انا عارف أنه اخوي اذاكي وكان بيعذ،بك وانتي بتعاقبيه بس مش لدرجه انك تخوني اخوي قدامي واسكت ي مهره مش علشان الاستاذ طلعك كام مشوار وكام اكله حلوه وكان بيهزر معاكي خلاص حبيته اياك
مهره. بصوت عالي انت بتقول اي عادددد ي مالك عمر مجرد صديق وجار مش اكتر وانا لسه قائله ليه الكلام ده قبل ما تاجي انا مهره ي مالك مهره مش انا اللي اخون واذي لمجرد أن اخوك آذاني و كان بيعذبني كلامك كان قاسي اووي ي مالك بقا انت اللي اعتبرته اخوي بقا بتقول عني أكده ي مالك
وانت ي عمر طلبك مرفض وانا مقولتش ليك انك تحبني وانت عارف اني وحده متجوزه وكمان حام،ل ومهما كان فيه مشاكل بيني وبين جوزي بس دي حاجه متخصصش حد و كان سبب المشكله سوء تفاهم وكل واحد بياخد عقابه ورحيم هيفضل جوزي ي عمر عن اذنك
مالك. سمعت قالت اي يلا امشي من اهنه ومش عايز اشوفك ولا المحك قريب مني ولا من مهره ولا حتي تعدي صدفه من قدام البيت والا هتشوف مني اللي عمرك ما شوفته غور من اهنه
عمر مشي وهو حزين جدا أنه مهره رفضت حبه وان هو غلطان أنه فكر فيها بشكل غير الصداقه والجيره وأنها وحده متجوزه وحا،مل ومكنش ينفع أنه يحبها بس غصب عنيه مش بايده انجذب ليها وحب،ها
مالك. طلع عند مهره لاقها بتعيط وقال مهره
مهره. بدموع امشي ي مالك من اهنه مش عايزه اكلمك تاني
مالك. انا اسف حقك عليا انا انفعلت غصب عني
مهره. بقا انت اللي تفكر فيه أكده ي مالك اهي وبعدين بعد اللي اخوك بيعمل معاي يبقا ليه نفس احب ولا اتجوز غيره اخوك عقدني منه ومن صنف ال،رجال ده كله ي مالك وامشي من وشي مش عايزه اشوفك تاني من اهنه ورايح كل واحد فينا من طريق
مالك. مهره انا اسف وبعدين بصي أنا جايب ليكي اي
مهره. اي
مالك. الجلاش باللحمه اللي انت بتتوحمي عليه انا اتعلمته من الز،فت اللي اسمه عمر وعملته ليكي معنديش اغلا منيكي انتي وابن اخووي انت اختي ي بت وانا كنت خايف ليكي مش اكتر يلا الابتسامه الحلوه ي مهرتي ويلا نأكل ولا اكل الجلاش ده كله لوحدي اياك وبدء ياكل
مهره. لا استني انا هاكل بس انا زعلانه برضوا منيك ي مالك انا مش كنت هاكل بس البيبي هو اللي هياكل
مالك. هههه ماشي ي ستي نشوف البيبي وناكله وبعدين نشوف ست مهره ترضا ب اي واصالحها انا مقدرش علي زعلك برضوا لحسن تحبسيني انا كمان ههههه
مهره. هههه أتصدق فكره برضوا ههه
مالك. لا خلاص احنا اسفين ي مهره هانم وقعدوا يهزروا مع بعض واكلوا ومالك صالح مهره واخدها وخرجوا و مهره كانت مبسوطه ومالك كان بيحاول يعوضها عن اللي رحيم اخوه عمله معاها .
وبعدها بكام يوم ابو رحيم راح عند مهره البيت
ابو رحيم. كيفك ي مالك وكيف مهره والبيبي
مالك. كويسين ي ابوي اي في حاجه اياك ولا اي
ابو رحيم. قبل ما يقول حاجه جات مهره
مهره. كيفك ي عمي
ابو رحيم. بخير ي بتي كنت جاي ليكي بخصوص رحيم
مهره. 😒😒 وماله ألبومه ده اياك
ابو رحيم. عايز يطلع من الس،جن كفايه عليه أكده ي بنتي وهو اتربي بقاله شهرين اهو في الس،جن قولتي اي عاد ي بنتي
مهره. بصراحه يعني ي عمي انا مضمنش لو طالعته يعمل اي فيا بسبب اللي عاملاه فيه ف انا مش هتنازل الا لما يمضي إقرار بعدم التعرض ليه وأنه يكتب البيت ده باسمي انا اسف بس مش هقدر أطلعه الا لما بعمل أكده
ابو رحيم. وهو مضي ليكي ي ستي علي اللي انت عايزاه روحي انتي بقا وامضي علي التنازل
مهره. بصدمه 😳 ابنك المغرور البومه وافق أنه يتنازل
مالك. بنفس الصدمه 😳 اخوي وافق أنه يمضي الله يرحمك ي مهره
مهره. ولا ي مالك انا خوفت اكتر خليه محبو،س احسن كنا مرتاحين منيه
ابو رحيم. ي بنتي ما هو مضي ليكي علي اللي انتي عايزاه اهو في اي بقا تاني
مهره. لو انت واثق أنه ابنك لو طلع مش هيعمل فيا حاجه انا بقا مش واثقه فيه بص ي عمي سبني افكر إذا كنت خليه يطلع ولا لا .
ابو رحيم. انا تعبت منيكم انتوا الاثنين فكري وقوليلي انا ماشي سلام .
مهره. ماله ابوك عصبي ليه أكده ي ولا ي مالك 😒
اي العائله دي
مالك. سيبك منهم انتي قررتي تعملي اي مع رحيم هتطلعي ولا لا 🤔🤔🤔🤔
مهره. ..............
مالك. بصدمه 😳 من تفكيرها
مهره. مالك ي ولا ي مالك اتصدمت ليه أكده هو انا قولت هقتله ولا اي هههههه
مالك. ههه لا بس خوفت علي نفسي مش اكتر
مهره. ي ولا متقلقش انت اخوي برضوا ههه
ي ترا مهره هتعمل اي مع رحيم 🤔🤔🙄🙄
بقلمي شهد احمد.
رواية مهرة الرحيم الفصل الحادى عشر 11 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية مهرة الرحيم)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)