📁

رواية أحببت منتقبة الفصل السابع 7 بقلم روان عماد

رواية أحببت منتقبة الفصل السابع 7 بقلم روان عماد

رواية أحببت منتقبة الفصل السابع 7 بقلم روان عماد
رواية أحببت منتقبة


رواية أحببت منتقبة الفصل السابع 7


أحببت منتقبه 

البارت السابع 

خديجه :حبيبه مجتش الكليه انهارده وامها بتقول أن هي نزلت بعد ماكلمتني 

أدهم : ازاي يعني 

خديجه : انا لازم اروح لي أمها الوقت حالا 

أدهم : استني هاجي معاكي 

حبيبه : ماشي ماما انا وأدهم رايحين عند حبيبه 

ألام : خير يابنتي 

أدهم : يلا ياخديجه بسرعه لما نيجي هنحكيلك 

عند مهند ويونس 

مهند : احكي بقا حصل أي 

أدهم : بص ياسيدي امبارح في بنت انقذتها من الشباب ونسيت شنطتها في العربيه وحصل ********************دا كل اللي حصل 

مهند : يالله بس انت هتتجوزها شفقه ولا عشان حبيبتها 

يونس : معرفش بس لما بشوفها بنسي نفسي ولما بتعيط بتبقا زي القمر

مهند : خلاص ياصحبي انا معاك في كل اللي هتعمله 

عند حبيبه بتفتح عيونها بتعب بتلاقي نفسها في مكان في مكان مقطوع ضلمه وحاسه بصداع فظيع هيفرتك دماغها بتبص حواليها هي مش فاكره هي فين أو مش عارفه تحدد أي المكان المرعب دا بتفضل تصرخ حاولت تقوم تلاقي مخرج من المكان دا بس هتروح فين المكان ضلمه فجأه بتسمع صوت حد جاي عليها قرب منها اكتر وفي اللحظه دي صرخت بصوت عالي جدا :عاااااااااااااا أبعد عني متقربش 

عند خديجه : وصلت عن بيت حبيبه : ياطنط لازم ننزل نبلغ حبيبه كدا في خطر 

الام بعياط :أنا مش عارفه اعمل ولا أتصرف

أدهم : اهدي بالله عليكي وأنا هنزل اعمل بلاغ 

عند شخص :ايوا ياباشا هي موجوده في المخزن وعماله تزعق

الشخص التاني :عينك عليها اوعا تغفل عنك 

الشخص الأول :حاضر 

الشخص :سلام روح شوف شغلك 

يااابوي كل حاجه مشيت زي ماانت عاوز بالظبط 

الأب :عين العقل ياابني

عند يونس مهند انا هروح اطمن علي حبيبه 

مهند :خلاص روح انت اه صح بقولك 

يونس : خير 

مهند :جبت اسم البت بالكامل وهبعته ليك علي الواتس 

يونس :ناوي علي أي ياصاحبي 

مهند : كل خير 

يونس : انا ماشي سلام 

عند خديجه : ياطنط مينفعش لازم  تاكلي عشان العلاج 

الام : انا بنتي مخطوفه ولا أعرف هي فين الله أعلم وأنا قاعده وفجاه الباب خبط 

خديجه : خليكي ياطنط هقوم انا 

يونس : السلام عليكم 

خديجه : وعليكم السلام مين حضرتك 

يونس : انا كنت جاي اطمن علي الانسه حبيبه 

خديجه : حبيبه هي فين تعرف مكانها 

الام :تعال يايونس 

يونس : دخل 

الام :حبيبه اتخطفت يايونس 

يونس بصدمه :نعم ازاي يعني اتخطفت 

الام بعياط  : معرفش هي قالت هتنزل الكليه ومراحتش الكليه انهارده 

يونس : خلاص اهدي ياامي وأنا هتصرف 

يونس رن علي مهند 

يونس : آلو 

مهند : الو أي يابني انا لسه سايبك في أي 

يونس : حبيبه اتخطفت 

مهند : ازاي اتخطفت ومين خطفها 

يونس : معرفش بص بقولك عاوزك تتصرف 

مهند : خلاص ابعتلي أي صوره ليها وانا هحاول 

يونس : ماشي 

يونس : ياامي عاوز  صوره لي حبيبه 

خديجه : انا معايا صوره ابعتها 

يونس : خدي الرقم دا ابعتيه عليها 

خديجه : تمام هات 

يونس : 010*******

خديجه : بعتها 

عند حبيبه ودخل شخص ليها 

حبيبه : انت مين وعاوز مني أي 

وفجاه النور اشتغل وهنا كانت الصدمه 

حبيبه :انت  ****

هنكمل البارت الجاي ان شاء الله 

بقلم روان


رواية أحببت منتقبة الفصل الثامن 8 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية أحببت منتقبة)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات