رواية قلوب الأحبة لا تفترق الفصل السادس 6 بقلم جاسمين محمد
رواية قلوب الأحبة لا تفترق |
رواية قلوب الأحبة لا تفترق الفصل السادس 6
«6»
#قلوب_الاحبه_لاتفترق
اسيه بصت ورها وشافت منظر رحمه قلبها انقبض اكتر وبخوف… اس اسر فين
رحمه جرت عليها حضنتها
اسيه بخوف وعياط… اسر فين انطقي
رحمه وهي لسه في حضنها بعياط… اسر ما مات
اسيه سمعت كدا واغمي عليها ووقعت علي الارض
رحمه بخضه.. اسيه اسيه خالد جري عليها شالها
خالد… يممرضه يازفته منك ليها تعالوا شوفو بنتي
الممرضه جت تجري… اي يافندم نعم
خالد… انتي لسه بتسالي متشوفي بنتي
الممرضه.. حاضر حاضر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الدكتور… طي كدا خلصنا العمليه بس نستنا لم يفوق
.. تمام يادكتور اخليهم ينقله اوضه اوض خاصه ليه
الدكتور… تمام بس ابقا خليهم يوصلوا لحد من اهله وبيلغوهم ويجي
..حاضر بعد اذنك
الدكتور.. اتفضل
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
_اي مالك
عمر بحزن متصنع.. اسر مات ياساره
ساره بصدمه… مات كيف وانت بتقول اي ياعمر ومين موته عمر انت اللي عملت كدا
عمر… انا يابنتي انا مقدرش اجي جنبه ده مهم كان صحبي برضو
ساره… مهو واضح الصحبه اللي بينكم اووي
عمر بعصبيه… ساره هو مش عشان عايز اسيه عشان بحبها يبقا مش صحبي مهو انتي كمان عايزه واحنا الاتنين بنساعد بعض عشان ناخد التاني ولا اي
ساره.. فعلا بساعدك وفرقناهم عن بعض بس متوصلش للموت ياعمر
عمر… يابنتي انا مجتش جنبه انتي مش مصدقه ليه
ساره بحزن… تمام ياعمر انا هروح
عمر.. ماشي وانا اروح لاهلي المستشفي مينغعش اسيبهم كدا
ساره بصتله ومشت من غير كلام
عمر بعد مطلعت ساره… هههههههه اخير خلصت منك يا اسر وهاخد اسيه حبيبتي
خالد وهو قاعد جنب اسيه علي كرسي جنب السرير
خالد بحزن علي حاله بنته… حبيبتي قومي بقا بلاش توجعي قلبي عليكي دانا معنديش غيرك انتي وخديجه اختك قومي ياروحي
اسيه وهي بتحلم… اسر سايبني وراح فين متسيبنيش انا من غيرك اموت اوع تسيب ايدي اسر اقف اسرررررر وقامت مخضوضه
خالد قعد جنبها وخدها في حضنها
خالد… حبيبتي اهدي بس مالك
اسيه بعياط… اسر سابني يابابا ساب ايدي ومش عايز يبقا معايا
خالد بحزن… اهدي طيب ياروحي
اسيه… انا لازم اقوم افوقه اصلا مستحيل يسيبني وقامت من علي السرير
وخالد عمال يشد فيها… اقفي يابنتي
اسيه طلعت بر الاوضه وهي عماله تصرخ بصوت عالي… اسر اسر قابت الممرضه
اسيه… لو سمحتي فين الشاب اللي اانا سالت عليه من شوي
الممرضه… قصدك الشاب اللي مات
اسيه بزعيق… متقوليش عليه كدا هو مستحيل يموت هو فين
الممرضه… بس هو لا ما… وبتبص لاقي خالد بيبصلها انها تسكت
خالد جري علي اسيه… حبيبتي اهدي وانا هوديكي عندو
اسيه… لا وديني الاولللللللل
خالد… حاضر اهدي لو سمحتي ممكن نشوفه
الممرضه… حاضر حضرتك تعالوا معايا وخدتهم ودخلت بيهم الاوضه
اسيه اول مدخلت وشافتهم مغطين وش اسر ضعفت وكانت لسه هتقع بس خالد سندها
خالد… اسندي نفسك كدا ولو مش قادرها نطلع
اسيه بعياط… لا هنكمل ومشت راحت عنده وهو حطينه علي السرير ومغطين وشه قربت منه ومسكت ولسه بتعري وشه
رحمه دخلت عليها بسرعه
رحمه… اسيه اسيه اسيه
اسيه سابت ايدها ولفت تشوف رحمه… اي في اي
رحمه بفرح… اسر عايش
اسيه بصدمه… كيف ده امال مين ده
رحمه… ده مش اسر ده شاب غيرو اسر في الاوضه اللي جنب دي بس لسه تحت تاثير البنج بتاع العمليه تعالي بسرعه شوفيه
اسيه سمعت كدا كانت هطير من الفرح سابتهم وطلعت تجري علي الاوضه بتاعت اسر وفتحت الباب ودخلت واول مشافته كانت فرحانه وراحت ساجدها علي الارض
اسيه وهي ساجدها وبفرح مختلط بالعياط.. الحمدلله يارب الف حمد وشكرا ليك يارب مش عارفه بجد اشكرك كيف علي جبرك ليا شكرا شكرا يارب وراحت قامت وراحت قعدت جنب اسر ومسكت ايدو
اسيه… اسر حبيبي فوق اسر قوم انا اسيه حبيبتك جنبك قوم
اسر بدا يفتح عينه
اسيه بفرحه… اسر انت فوقت رحمه رحمه
رحمه وخالد واماني دخلوا جري
رحمه… اي
اسيه… اسر بيفوق بابا نادم علي الدكتور بسرعه
خالد… حاضر حاضر
اسر فتح عينه بصوت واطي.. ماما ماما
اماني قربت منه وبلهفه كلها احزن وفرح برجوع ابنها… نعم ياقلب ماما
اسر… هو حصل اي
اسيه… محصلش حاجه قوم انت بس ياحبيبي وارجع لينا
اسر بصلها بستغراب ومتكلمش
الدكتور دخل… سلام عليكم
اسر والكل… عليكم السلام
الدكتور قرب من اسر وبدا يفحصه
الدكتور… لا الحمدلله كدا كويس الحمدلله
اسيه بلهفه… يعني يقدر كدا يخرج
الدكتور… اه بس لازم يكون في رعايه عليه كويسه
اسيه… تمام انا هاخد بالي منه
الدكتور… تمام
اسر بستغراب… هو انتي مين اصلا عشان تاخدي بالك مني مين دي
يتبع….
#جاسمين_محمد
رواية قلوب الأحبة لا تفترق الفصل السابع 7 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية قلوب الأحبة لا تفترق)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)