رواية آسر العشق الفصل السابع 7 والأخير بقلم سلمى إبراهيم
رواية آسر العشق |
رواية آسر العشق الفصل السابع 7 والأخير
آسر العشق الحلقه 7 والاخيرة..
خرجت هند وهي خايفه جدا تلاقي كريم هناك...بقت ماشيه لحد ما وصلت للعنوان وملقتش با"ر ولا حاجه.....
فجأه جات عربيه سودا كدا خطف"تها فيها ومشيت .........
عماد..ها...فكرت....
آسر سكت.....
كريمه..رد يبني.......متزعلش البت عشان ابوها بس.....
آسر قام سابهم وطلع لشقه ساره.........وقف شويه أدام الباب وهو بيفكر هيعمل اي....فجأه سمع صوتها وهي بتتكلم في التليفون
سارة..يبابا متتعصبش عليا.....ايوه انا غلطت مع سامي وبعدها هو هر"ب..دراعك اليمين وعارفه انك عملت كل دا عشان تجوزني آسر..منها الصفقه تمشي..ومنها ابني يتكتب باسم حد.....بس خلاص هو مش عاوز يقربلي.........حاضر يبابا...اول ما يطلع....انا واقفه أدام الباب اهو عشان لو سمعت صوته وهو طالع اقفل علطول....متقلقش مش هيسمع حاجه.......هحاول .....سلام.....
كان واقف آسر حاسس ان وقع عليه لوح زجاج.......متجمد مكانه مش عارف يعمل اي....نزل بسرعه حس انو مش طايق حتي يسمع صوتها
راح لشقة عشق.....
عشق..مالك يحبيبي..عمي كان عاوزك في اي
آسر بسرحان..مش عارف......
عشق..آسر....مالك........
آسر..مليش يعشق...بفكر بس فحاجه
عشق..حاجه اي....
آسر..حاجه لو اثبتها ..هتخلصي من سارة طول عمرك....
عشق بفضول وفرحه..بجد...ازاي
آسر راح حضنها..هقولك يحبيبتي...بس مش دلوقتي.........
كريم كان مع أصحابه ف فرح فعلا وجاله تليفون.....
كريم..الو...مين
..اسمع يكريم....حبيبه القلب هند معانا....ونت هتنفذ كل اللي هيتقالك
كريم وقف بخضه..انت مين وعاوز اي
..انا ...مش عارف صوتي يكريم..
كريم..اه....اكيد انت هيثم الكل"ب.......
هيثم..برافو عليك.....اسمع بقا.....هتجيب الورق اللي انت ماسكه عليا وتيجي حالا ....فاهم.....
كريم..عارف لو قربت منها...ه....
هيثم..متقلقش...هي هتبقي بخير لو مبلغتش البوليس وجيت لوحدك جبت الورق...فاهم
قفل معاه واتصل كريم ع آسر
آسر..الو...اي بكريم
كريم..الحق يا آسر.....اختك اتخطفت
آسر اتنفض برعب..بتقول اي......مين اللي خطفها
كريم..مش وقته...هبعتلك مكان نتقابل فيه....ماشي
آسر بتوتر..طيب ....جايلك حالا..وقفل
عشق..اي اللي حصل...هند مالها
آسر..متقلقيش يحبيبتي...هنجيبها وتيجي.. اهم حاجه بس متقوليش لحد اي حاجه.....
عشق..حاضر.......
في شقه كريمه...
..كريمه..هي البت هند فين
عماد..تلاقيها دخلت تنام....سيبك منها المهم تفتكري ابنك هيعمل اللي قولتله عليه
كريمه..اه طبعا..انا راقبتو لقيتو طالع لحد ساره....اكيد هيعمل كدا......
خرج آسر وصل لحد كريم...نزل من العربيه مسكه من ياقة قميصه
آسر بحده..اختي فين ياض......
كريم..اهدي.....اختك اتخطفت
آسر..مين خطفها..وعاوز اي
كريم..هقولك فالطريق..تعالي.......
قامت كريمه دورت فالبيت كلو ع هند ملقيتهاش...طلعت عند عشق
كريمه بخوف..يعني هند مجاتش هنا......
عشق بتوتر..بصراحه يخالتي....هقولك بس ونبي اهدي
كريمه خافت اوي..قولي...حصلها اي
عشق حكتلها اللي حصل وبقت كريمه هتموت من الرعب والخوف ع بنتها........
آسر..انا بلغت البوليس وزمانه جاي.....
كريم..تمام....ونا هحاول اجيبها قبل ما البوليس يجي عشان لو فيه ضر.ب نا.ر او كدا......
آسر..ماشي يكريم.......انا المفروض انا اللي ادخل..بس عشان هو قالك تعالي لوحدك
كريم بعدها سابه ونزل دخلهم .........حصلت شويه مناوشات وف الاخر انقذو هند .......
كريمه جريت ع بنتها حضنتها اوي والباقيين فرحو جدا لرجوع هند بالسلامه وكريم طلب ايد هند من اخوها آسر ووافق
عدي يومين وكان طالع آسر لساره
آسر بابتسامه..عامله اي....
ساره..منت بتضحك اهو....كويسه
آسر..انا...قررت اننا نكون متجوزين بجد
ساره بفرحه شديده..بجد......قول والله
آسر ضحك...بجد بقولك....بس لازم نعمل حاجه الاول........
ساره الفرحه كانت عامياها..اي......
آسر..ادخلي يدكتوره.......دخلت دكتوره كدا.......
ساره..مين دي
آسر..دي بس هتعمل لنا شوية فحوصات.....انا عملت فاضل انتي
ساره..ودا لي....
آسر..كل العرسان بقو يعملو كدا...عشان نشوف البيبي هيكون فيه مشاكل ولا اي..ولو فيه حاجه نعالجها
اتوترت اوي ساره و....
الدكتوره..اتفضلي يمدام ساره.......
آسر..هدخل معاكم..منا جوزها بقا عادي
ساره..انا.....مش هعمل حاجه.....
آسر..لي......
الدكتوره قربت منها وكانت ساره في دنيا تانيه مش عارفه حتي تزق.ها.....
الدكتوره..المدام حامل يا استاذ......
آسر..اتفضلي انتي يدكتوره......
مشيت الدكتوره.....
آسر..الف مبروك....ابن سامي وساره....تصدقي الاسمين لايقين ع بعض
ساره بتوتر شديد..آسر انا.....
آسر..انتي طالق بالتلاته.......يلا برا
عدت الايام وعشق جابت مجموع طب وكريمه بقت تعاملها كويس وكل حاجه بقت كويسه وجه يوم فرح كريم وهند
كريم..قولتلك اني هتغير واتغيرت
هند.. كنت عارفه يحبيبي والله......
كريم..بحبك....
هند..ونا كمان بحبك.....وحضنتو اوي
عشق..تفتكر هنجيب ولد ولا بنت
آسر..مش هتفرق يحبيبتي.....المهم انو منك.....
عشق..هحبك اكتر من كدا اي....انا بحبك اوي يا آسر ..ابتسم آسر
عشق بغضب طفولي..اي دا .....مفيش حتي ونا كمان
آسر بحنيه وحب..يعني انا وقفت ادامهم كلهم واتجوزتك ونتي لسه صغننه كدا ولعب فخدودها برقه....وكمان واقف حاضنك وعاوز ادخلك جوا ضلوعي...وهكون مبحبكيش....انا بعشقك يا عشق......
خلصت روايه آسر العشق ❤️
كانت حاجه صغيره كدا اتمني تكون عجبتكم😂❤️
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية آسر العشق)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)