📁

رواية زهرة القاسم الفصل الثامن 8 بقلم لوجى أحمد

رواية زهرة القاسم الفصل الثامن 8 بقلم لوجى أحمد

رواية زهرة القاسم الفصل الثامن 8 بقلم لوجى أحمد
رواية زهرة القاسم


رواية زهرة القاسم الفصل الثامن 8


خ"لع التيشرت بتاعه ورمى الهدوم على الارض ونزل زي المجنون للجنينه عشان يشوف اخت راحه فين

حتى زهره لما كلمته ما ردش عليها ظهر على حاطط ان في حاجه غريبه فلما وقفت في البلكونه تبص على الجنينه لمحت ملك في الجنينه 

فزهره حاست ان في نصيبه بدات تنادي على ملك وصوت واطي قبل ما القاسم ينزل الجنينه فملك انتبهت لها بسرعه زهره قالت لها

قاسم نازل 

في الوقت ده ملك ما لحقتش تبين اي رد فعل لان قاسم كان خرج من باب الفيلا متجه للجنينه 

ملك في الوقت ده استخبت ورا الشجره واول ما قاسم خرج للجنينه دخلت هي للفيلا

وطلعت جري على اوضتها


بالنسبه للقاسم فضل يدور في الجنينه يمين شمال على اخته بس ما لقيهاش رن على تليفونها ردت عليه وقالت له انها في الاوضه قال لها انت في الاوضه من امتى هي طبعا عرفت ان قاسم شافها فما حبتش تكذب عشان ما تثبتش الغلط على نفسها قالت له انا كنت في الجنينه من شويه بشم هوا بس طلعت الاوضه عشان انام

قاسم قالها طيب نامي

وقفل معاها ودخل الفيلا

قابل مامته مامته قالت له ايه نازل ليه يا عريس وسايب عروستك

قاسم عادي يا امي انتي المفروض عارفه ان انا مش عريس

دولت ام قاسم يا ابني واللي انت بتعمله في نفسك ده ما ينفعش انت بتنطقي من نفسك مش بتنتقم من سليم

قاسم ارجوك يا امي  انا مش عايز اسمع اسمه كفايه لحد كده انا عارف انا بعمل ايه انا مش صغير


انا طالع عشان عندي ناقصه الصبح مع سليم وهشام اخو زهره

دولت..اطلع ياابني ربنا يهديك 

..

ملك ملك في اوضيتها كانت لسه بترتعش من الخضه

تليفونها رن فتحت التليفون هشام بعصبيه ما جيتيش ليا زفته زي ما احنا متفقين بقى لي ساعه مستنيك

ملك برعشه اسكت قاسم كان هيقفشني لولا اختك زهره

هشام ايه اللي حصل

ملك انا كنت نازله الجنينه وجايه لك وبتسحب اتاري قاسم شافني من البلكونه وكان نازل ورايا لولا زهره نبهتني طلعت جري

هشام كويس ان هو ما خدش باله وانه ظهر انا في بيتك بس كده زهره شكت فيك اوعي زهره تعرفي اي حاجه من اللي بينا يا ملك عشان مخليش ليلتك سوداء

ملك حاضر حاضر قفلت السكه ونامت على طول واستغطت عشان خايفه لقسم يحس باللي هي عملته

قاسم.. طلع على الاوضه بتاعته

بيفكر في امر اخته زهره كانت قاعده على السرير مستنياه

اول ما شافته نطقت وقالت له متجوزني ليه يا قاسم

قاسم شش اطفي النور وعايزه انام مش عايزه اسمع صوت ولا نفس

زهره.. انا عايزه اعرف انت متجوزني ليه دلوقتي قلت لي متجوزني عشان خاطر سبب هو ايه بقى

قاسم بع"نف يشدها من يدها

قلت لك اطفي النور وتنامي على الارض زي ما انا قلت لك انا مش تنامي جنبي على السرير

مكانك تنامي على الارض يا زهره ولو سمعت صوتك هدفي"نك مكانك واحده وحدفها على الارض ولا اطفي النور

وفعلا ظاهره خافت من قاسم وطافه النور ونمت على الارض وانام على السرير بس هي ما نامتش هي فضلت صاحيه على الارض خايفه وبتفكر ايه اللي يخلي واحد زي قاسم يتجوزها كده ويعمل معاها كده ايه السبب في كده

لما لقت الباب بيخبط بالليل وقاسم كان نايم وراح في النوم

اول ما فتحت الباب اتفاجئت

بد"م علي الارض 

لوجي احمد 

#زهره القاسم 7


رواية زهرة القاسم الفصل التاسع 9 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية زهرة القاسم)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات