📁

رواية تخطى حدود العشق الفصل الثامن 8 بقلم يارا عبد العزيز

رواية تخطى حدود العشق الفصل الثامن 8 بقلم يارا عبد العزيز

رواية تخطى حدود العشق الفصل الثامن 8 بقلم يارا عبد العزيز
رواية تخطى حدود العشق


رواية تخطى حدود العشق الفصل الثامن 8


تخطي حدود العشق

البارت الثامن 


مسكت ازازة المياه و كانت لسه هتبلع حبوب المنوم بس مرة واحدة الباب اتكـ..سـر و دخل أسر ، خبـ..ط ايدها بقوة و وقـ..عوا على الأرض 

اسر بعصبية مفرطة:- انتي اتجننتي عايزة تمـ..وتي نفسك 

ملك ببكاء:- عملت كدا ليه كنت سابتني اخدهم انا مستاهلش اعيش انا واحدة مش كويسة انا خـ..نت صاحبتي 

أسر بغضب و صوت عالي :- هتـ..موتي عشان مين عشان روان اللي سلطت واحد يضـ..ربك من غير اي رحمة عشان تهـ..ينك تحت مسمى انا عايز اخاد حقي و لا عشان ابوكي اللي رما..كي و قبض تمنك و لا عشان وائل اللي مـ..د ايده عليكي عشان مين فى دول يا ملك عايزة تنهي حياتك 

ملك :- مسمعتكش بتجيب اسمك مع دول يا أسر 

أسر بصدمة :- انا يا ملك 

ملك ببكاء:- ايوا انت انت السبب فى كل اللي بيحصل معايا انت السبب فى وجـ..ع قلبي انا مش عايزة اعيش معاكوا كل اللى فى حياتي بيأ.وني كنت سابتني امـ..وت على الأقل كنت هستريح من العذ..اب اللي انا عائشة فيه 

أسر :- تمام يا ملك انا اسف ممكن بقى متعمليش اللي كنتي هتعمليه دلوقتي تاني سواء كنت انا او غيري محدش يستاهل تضـ..يعي حياتك عشانه 

قال كلامه و سابها و خرج الصالة قعد على الكنبة و هو بيفتكر كلامها ، دفـ..ن وشه بين ايديه ، ملك خرجت لاقته قاعد و باين عليه الحزن 

ملك :- أسر 

أسر و هو بيبصلها :- هاااا

ملك :- عايزة اروح المقابر لماما 

أسر : دلوقتي الساعة واحدة بكرة الصبح بعد الكلية هاخدك و نروح باذن الله

ملك راحت قعدت جانبه على الكنبة ، اتكلمت بدموع 

ملك :- بس انا عايزة اروح دلوقتي

أسر بعصبية مفرطة:- يواه ما قولتلك زفـ..ت بكرة هو فيه ايه

ملك بصوت مخـ..نوق من العياط:- تمام 

جت تقوم مسك ايديها و شدها عليه و قعدها على رجله بصتله بخجل شديد و توتر

أسر بحنية :- اسف 

ملك :- امممم

أسر :- انا عملتلك ايه يا ملك لدرجة اني اخليكى تفكري تنـ..هـي حياتك

لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم 🤎

ملك :- مش عايزة اتكلم فى الموضوع ممكن 

أسر :- لا مش ممكن انا عايز اعرف

ملك بدموع:- عايزة اروح عند ماما دلوقتي انا محتاجه اتكلم معاها وديني يا أسر لو سمحت 

اسر :- تمام روحي البسي 

ملك :- تمام 

ملك دخلت لبست و خرجت لاقته واقف مستنيها خد مفاتيح عربيته و نزلوا ، ركبوا العربية و انطلقوا ناحية المقابر

ملك حطيت راسها على الشباك و مقدرتش تمنع دموعها من النزول ، سمع صوت شهقاتها ، جاب منديل و اديهولها

أسر :- مش كل حاجه تعيطي عليها يا ملك خليكي قوية شوية و اي حد يتكلم معاكي كلمة رديها انتي عشرة انا مش طول الوقت معاكي 

ملك :- تمام 

هز رأسه بقلة حيلة منها 

فجأة جت عربية من جانبهم و ضـ..ربت نار على عربية أسر 

ملك بخوف شديد:- ايه دا فيه ايه

أسر :- انزلي فى الدوسة بسرعة يلا 

ملك نزلت فى العربية من تحت بخوف شديد 

اسر ساق بسرعة و هو بيحاول يتفادى الرصا..ص اللي كسـ..ر از..از العربية فضل يجري بعربيته و هم يجروا وراه لحد اما بعد عنهم شوية بس فجأة عربيته خلصت بنزين فأضطر انه يوقف 

اسر بصوت عالى:- انزلي يا ملك يلا 

ملك خرجت من العربية،  نزلوا هم الاتنين و كانوا قدام المقابر

دخلوا المقابر بسرعة و كان المكان مظلم بشدة ، دخلوا وراهم 

أسر و ملك استخابوا ورا مقبرة معينة ملك كانت ساندة بضهرها عليها ، اما أسر فكان شبه حضنها

:- ايوا يباشا متقلقش هنجيبهم هنخـ..لص عليه و البنت هنجيبها

ملك شهقت بصدمة و خوف شديد اتكلمت بهمس و خوف 

:- دول عايزين يقـ..تـلوك يا أسر 

أسر بهمس  :- هششش متتكلميش يا ملك 

فضلوا يدوروا عليهم فى المكان و اول اما يأسوا استسلموا و مشيوا 

:- مش لاقينهم يا باشا

بصوت عالى:- اسر يا زايد مفكر انك كدا تبقى فلت لا مش معايا المرة دي همشي المرة الجاية مش هسيبك يلا 

مشيوا من المقابر ، اتنفست ملك براحة و هي حاطة أيدها على قلبها من الخوف 

ملك :- مين دول 

اسر :- اكيد تبع ابوكي 

ملك بصدمة :- بابا !!!! 

أسر :- ابوكي شكله شايفلك جوازة حلوة لدرجة انها عايز يتخـ..لص مني بس و الله العظيم ما هنوله اللي باله 

كمل بتلقائية :- انتي بتاعتي انا و بس و محدش هيقدر ياخدك مني الا على جثـ..تي 

ملك بصتله بأستغراب اما هو ففضل باصصلها فى عينيها لفترة ، لاقى نفسه بيرفعلها النقاب من على وشها

ملك :- أسر 

أسر بحنية :- هششش

طبع قبـ..لة صغيرة على خدها و دفـ..ن رأسه فى عنقها ، ملك اتنفضت اثر قربه الشديد منها

ملك بضعف :- أسر 

أسر :- اممممم

ملك :- ممكن تبعد 

أسر :- مش قادر يا ملك 

ملك :- طب انا خايفة اوي وانا هنا خلينا نمشي 

أسر بصلها بأنتباه :- مش انتي جاية لعمتي

ملك :- انا خايفة اوي نبقى نجيلها الصبح 

حسيت بصوت حاجه بتنكـ..ش جانبها ، حضنته بخوف 

ملك بخوف شديد:- دا أسد دا ولا ايه 

اسر ببأبتسامة و هو بيحاوط بأيده ضهرها :- ايه اللي هيجيب الأسد هنا متخافيش انا معاكي 

حسيت بأيده اللي بتحاوط ضهرها بصيت للفراغ قدامها بخجل ، خدت نفس عميق عشان متضعفش قدامه ، خرجت من حضنه و اتكلمت ببعض الجدية 

ملك :- يلا نمشي 

اسر :- تمام

استغفر الله العظيم الذي لا اله الا هو الحي القيوم و اتوب اليه 🤎

نزلها النقاب بحب ، 

جت تمشي رجليها دخلت فيها ازا..زة 

ملك بألم و دموع :- ااااااااه

اسر :- مالك فيه ايه

ملك ببكاء:- مش قادرة رجلي يا أسر 

بص على رجلها لاقها بتـ..نزف ، نزل لمستوى رجليها شالها الازا..زة

ملك ببكاء و الم شديد:- ااااااااه براحة وجعاني 

أسر :- معلش حقك عليا 

 قطـ..ع كم القميص بتاعه و ربطها بعشوائية

اسر :- خليها كدا عبال بس ما نروح عشان متنـز...فيش كتير 

ملك ببكاء:- مش قادرة بتوجعني اوي 

اسر :- اهدي انا معايا مسكن فى العربية هديهولك بس متعيطيش ماشي 

شالها برفق و حنية دفـ..نت رأسها فى عنقه و هي بتحاول تتحكم فى المـ..ها الشديدة بليت رقبته كلها بدموعها 

أسر :- خلاص يا ملك بطلي عياط 

راح وقف قدام العربية ،حط ملك على كرسي العربية برفق طلع المسكن و اداه لملك و ادها مياه 

اسر :- كوتش العربية اتخـ..رم من الطـ..لق باين

ملك بدموع : مش معاك استبن

اسر :- لا و كمان العربية مفيهاش بنزين 

ملك :- طب هنعمل ايه

أسر :- مضطرين نستنى لحد الصبح تكون الورشة فتحت 

ملك :- هنا بس انا متلجة و مش قادره و كمان خايفة من هنا اوي 

أسر بص حواليه لاقى بيت صغير مبني بالطوب الابيض 

أسر :- البيت دا مفيهوش حد تعالي نبات فيه لحد اما الصبح يطلع 

ملك :- تمام 

شالها برفق ، دفـ..نت رأسها فى عنقه و مسكت قميصه ، ابتسم على طفولتها و هو حاسس بمشاعر غريبة ناحيتها لأول مرة يحسها

ملك :- أسر

اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين 🤎

أسر بحنية :- نعم 

ملك :- انا رجلي بتوجعني اوي و كمان سقعانة اوي 

أسر بحب :- خليكي فى حضني و هدفيكي يا ملك 

ابتسمت بخجل و هي بتمسك فيه اكتر ، وصلوا الكوخ حاطها على الأرض ، جيه يمشي مسكت ايده

ملك :- هتروح فين 

اسر :- هولـ..ع متخافيش مش هسيبك و امشي اكيد يعني 

ملك برقة :- ماشي

أسر :- نزلي النقاب المكان هنا مفيهوش غيرنا 

ملك :- تمام

نزلت النقاب مقدرش يتحكم فى نفسه اما شافها خدودها اللي احمرت بشدة اثر بكائها و عينيها الرمادية اللي بقى فيها لمعت الدموع و موشها الكثيفة اللي اتبلت بدموعها ، نزل لمستواها ، سندت بضهرها على حيطة وراها و هي بتغمض عينيها ، قرب منها و مبقاش بيفرقهم غير سنتي واحد 

ملك فتحت عينيها و اتكلمت بهمس :- فيه ايه

اسر مرر ايده على وشها و اتكلم بتوهان فيها 

:- انتي جميلة اوي يا ملك و الصراحة انا مش قادر

ملك :- أسر انت شارب حاجه على المسا ولا ايه ابعد كدا 

اسر وهو بيـ..دفن رأسه فى عنقها:- تيجي نقلب جوزانا حقيقى

ملك بعصبية و هي بتقاوم ضعفها قدامه :- و انا مش عايزة وبلاش تشيلني ذنـ..ب اني مش بدي جوزي حقوقه و ابعد لو سمحت 

تجاهل على كلامها و هو تايه كليا فيها شبه اللي واخد مخدر كلي و تايه عن العالم كله 

ملك بغضب  :- بقولك ابعد يا أسر 

اسر بحنية  :- هششش انا عارف انك بتحبني يا ملك سيبلي قلبك مش عايز غيره خلينا نقضي الليلة دي فى عالمي انا و انتي و بس يا ملك و متحرمنيش من اللحظة دي ابوس ايدك 

يتبع..........

#يارا_عبدالعزيز


رواية تخطى حدود العشق الفصل التاسع 9 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية تخطى حدود العشق)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات