📁

رواية عشق الفهد الفصل السادس 6 بقلم منة أحمد

رواية عشق الفهد الفصل السادس 6 بقلم منة أحمد

رواية عشق الفهد الفصل السادس 6 بقلم منة أحمد
رواية عشق الفهد


رواية عشق الفهد الفصل السادس 6


الفصل 6

عشق الفهد 


عشق عملت الاكل واخدتو وطلعت شغلت التلفزيون 

وقعدت تتفرج علي كرتون 😂 وتاكل 

ونامت علي نفسهااا 

(نسبهاا بقا تاكل رز مع المليكه 😂) 

༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻

تاني يوم الصبح 

كان عشق نايمه وفي حد كب عليها مياه 

عشق:  اععععععععع الحقوني بغرق 

عشق فتحت عنيها لقت فهد قدمها 

عشق غمدت عينها تاني:  اعععععععععععععع

فهد:  في اي شفتي عفريت 

عشق:  انيل 

فهد ببرود:  قومي جهزي نفسك  يا عروسه عشان الماذون جي

عشق:  جي لي 

فهد ببرود: عشان يجوزنا 

عشق ببرود مماثل:  علي جستي ده مش هيحصل لو اخر راجل في العالم انت واحد حقير 

فهد مسك شعرها: والحقير ده هيوريكي ايااام سوده 

عشق بالم وغضب : اعلي ما في خيلك اركبو

فهد زقها ووقعت علي الارض:  غوري جهزي نفسك 

عشق:  لا مش متذفته 

فهد:  كنت عارف انك مش هتيجي بالزوق 

اخرج فهد تلفونه وفتحه وقرب منها وشغلها فيديو 

كان عبار عن سيف وهو راكب عربيته وكان في عربيه هتخبطو بس اتفداها وبعد عنها 

عشق:  سيييييييف 

فهد:   اهدي يا حلو هو المره دي محصلهوش حاجه بس المره الجيه رصاصه في دماغو مثلا عربيه تخبطو و هو ماشي حدثه تموته او منه بنت عمك حد يعتدي عليها مثلا تتخبط بعربيه 

عشق وقفت مسكو من ياقت قميصه:  اه يازباله ياحقير ياحيوان 

فهد:  تؤ تؤ كده عيب يا شاطره وبعدها عنو  

تخخخخخخخخخخ

  عشق ضربتو بالقلم 

عشق بصوت عالي:  ابعد عن اخويه انت فاهم و عن اختي والله لو حصلهم حاجه ما هرحمك 

مسكها من شعرها بغضب :  وربنا لدفعك تمن القلم ده غالي بس استني هخليكي تتمني الموت ومش هاطوليه


تلفون فهد رن ورد عليه:  دخلو وهات انتين من الحراس 

فهد زقها: غوري غيري هدومك

عشق مشت ودخلت الاوضه وقفلت علي نفسها 

عشق:  انا لازم اهرب من هنا 

عشق فتحت الدولاب 

وغيرت هدمها  و لبست جاكت اسود ب ظنط   وقفلتو  وبنطلون اسود ديق وحطط الظنط علي شعرها 

عشق بصت من الشباك 

عشق: ده عالي اووي لو نطيت هبقي عامله زي الفطيره 

عشق بصت علي السرير و اخدت ملايت السرير وربتطها في الشباك وجابت ملايه تانيه من الدولاب وربتطهم في بعض ومسكتها ونزلت بيها 

عشق فضلت تجري لحد الباب ولقت في حرس ياما واقفين استخبت عشق بسرعه 

عشق:  ههرب ازي من الفيلا دول 

༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻༻

عن سيف كانت عرييه هتخبطو وتفداها 

وراح الشركه عشان من ساعت ما عشق اتخطفت وهو مرحهاش 

دخل سيف الشركة التي تبهر من ينظر لها من جمالها 

سيف مشي بهبته المعتاده 

والبنات يتهامسون علي وسمته ورجال منهم من ينظر لهو بحقد ومنهم لا يهمهم 

سيف دخل مكتبو دخلت وره السكرتيره بتعتو 

سيف:  هتيلي كل الملفات بتاعت الصفقات الجديد وقهوه 

السكرتيره ( هنا)  :  حاضر يا فندم اي اوامر تانيه 

سيف: لا روحي

خرجت هنا تنفذ ما قاله 

سيف رن علي زين 

سيف: وصلت لحاجه 

زين لا 

سيف بغضب:  هو اي الي لا اختي مخطوفه بقالها تلت ايام ومنعرفش عنها حاجه وامال انت ظابط ازي 

زين: اهدي يا سيف احنا بنعمل الي نقدر عليه عشان نلقيها 

سيف: عوزك تجبلي مكان فهد العمراني دلوقتي 

زين: تمام 

༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻

عند منه

منه بدموع: عشق وحشتني اووي يا فوفه 

عفاف بحزن : متقلقيش هترجع بالسلامه 

فريده جت  عليهم 

فريده:  الجميل بيعيط لي

منه بعيط:  عشق وحشتني اووي يا فريده انتي متعرفيش هي بنسبالي اي هي اختي وصحبتي وبنت عمي وكل حاجه لي كنا بناكل مع بعض ونعمل مقالب في زين وسيف انا وهي وكنا نزعل ونضحك مع بعض ونروح المدرسه مع بعض و نتسوق انا وهي ونجيب لبس زي بعض 😭😭وحشتني اوي ووحشني جننها 

فريده بدموع وحزن:  ان شآء الله هترجع بالسلامه وتعملو كل ده تاني وانا هبقي معاكو ولا هتبعوني 

منه:  لا طبعاا انتي بقتي اكتر من اختي والله وانا حبيتك اووي 

فريده:  وانا والله حبتكو اووي مكنش لياا حد كنت لوحدي ولا ليا صحاب ولا حد  حتي اخويه مش قريب مني  واكملت بوجع ودموع : وماما مش فاضيلي مسافر وكل شويه وجوازه شكل ومفكرتش فيا ولا بتسال عليا  غير كل فين وفين مره 💔

عفاف بحزن عليهاا فاهي احبتها جدا مثل عشق :  ما انا موجوده اهو كفايه عياط بقا ونكد علي راي زين نسوان نكديه 😂 هعملكو مكرونه بشامل الي بتحبوهاا اي رايكم 

منه وفريده في صوت واحد:  هو ده الكلام احلي فوفه وربناا 

ضحكت عليهم عفاف وذهبت للمطبخ  

منه: متزعليش يا ديدا انا موجوده وفوفه وعشق هترجعلنا بالسلامه ومش هنسيبك ابدا وهنفضل مع بعض علي طول وصحاب واخوات للابد وهنعمل مصايب مع بعض 😂😂😂 ونطفش سيف وزين 

فريده بضحكه:  اشطااا 

منه بفرح: باتي معايا انهارده اي رايك 

فريده  بفرح هي كمان : اشطاا  هقول لاخويه 


༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻

عند عشق 

تسحبت عشق الي خلف شجره 

عشق:  يا  رب اعمل اي اهرب منهم ازي 

.....:  ومين قالك انك هتعرفي تهربي

عشق:  هعرف مفيش حاجه معرفش اعملها ثم استوعيت الصوت 

عشق :  يا رب ما يكون الي في دماغي صح 

......:  لا صح يختي 

عشق لفت وشها لمصدر الصوت 

عشق:  اعععععععععععععععع


استوووووووب 

بقلم:  منون احمد 


رواية عشق الفهد الفصل السابع 7 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عشق الفهد)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات