رواية عشق القيصر الفصل التاسع 9 بقلم شيماء صبحى
رواية عشق القيصر |
رواية عشق القيصر الفصل التاسع 9
#الحلقة_التاسعه
#عشق_القيصر
#الكاتبة_شيماء_صبحي
اللهم صلي على رسول الله
بيوصلوا لفندق وبيخرجوا من العربيه وبيدخلوا كلهم والقيصر بيحجز جناحين "" وبيستلموا الجناح وبيطلعوا كلهم فوق وكنان بيقول للقيصر" هوا انت وعشق وصحبتها هتناموا في جناح وانا ليا جناح بحالو دا اي الكرم دا"
ابتسم قيصر بسخريه وقالوا لأ مراتي هتنام معايا وانت وصحبتها هتناموا في جناح؟؟؟؟؟
كنان بصلو بصدمة وشهق بعدم تصديق"" ايييه
قيصر " زي ما سمعت هتعيشوا مع بعض في الجناح ولعلمك لو قربت منها هتتجوزها؟
كنان كان هيعيط وخصوصا انو فعلا عارف انو متهور وممكن ميقدرش يمسك نفسوا بس لقي ملك واقفه محروجه والقيصر اخد عشق ودخلوا لجناحهم""؟
كنان لملك
"اتفضلي يا انسه ادخلي
ملك بتهز راسها وبتدخل وهيا محروجه اوي منه"؟
بيقفل كنان الباب وبيدخل وبيكون في سرير واحد بيبص لملك الي مش بتتكلم وواقفه مكانها" هتنامي علي السرير وانا هنام علي الكنبه وبيبص لقي مكالمه من القيصر"
نعم
"اتكلم حلو يا حيوان " جهز نفسك علشان هتنزل تجيب هدوم"
والله دا كتير وانا من امتي بق بقيت خدام
القيصر قفل السكه في وشوا وبعتلو رساله "انجز
كنان بيبق هينفجر من الي بييحصلوا وبيبص لملك الي قاعده وساكته وبيدخل للحمام وبيهبد الباب"؟
___________
عشق باصه للقيصر وبتقول" هو انت خليت ملك تقعد معاه في الاوضه ليه"
القيصر" متقلقيش عليها انا بس بعلمو الادب علشان عينو زايغه ومعاها هيكون محترم خصوصا بعدما هددته "
بتبتسم عشق وهوا بيبصلها كدا شويه وهيا بتتكسف وبتدخل جوا وهوا بيقعد علي السرير وبيكون مرهق جدا بتخرج عشق من الحمام وبتلاقي مغمض عينو وباين عليه التعب "؟
بتقرب منو بهدوء وبتقعد وهوا بيبصلها وبيقعد وبيقول" انا عاوز منك طلب""
عشق ااتفضل…
___________
في ايطاليا وتحديدا في قصر البوص
بيكون البوص نايم علي السرير ومن الواضح انو لافف جسمو بالشاش بعض ما شال كل الطلقات الي في جسمه بيعمل اتصال دولي وبيتكلم في التيلفون" اهلا شريف اريد ان اسلمك شيئ بخصوص القيصر"
شريف من المكتب بتاعو بيتفاجئ من المكالمة الي جيالو من شخص اجنبي لا وبيتكلم عن قيصر والغريب لما بيسمعوا بيقول ان في معاه معلومات تخص القيصر"
بيتصدم وبيقول حسنا من انت وكيف عرفت اسمي
البوص" انا اكون البوص
بيتفاجئ شريف اكتر وبيبتسم وبيقول" حسنا كيف يمكنني مقابلتك"
البوص سآتي الي مصر بعد اسبوعين ولاكني اتصلت لاخبرك بشئ "
شريف باهتمام " حسنا
البوص" الشحنه الخاصه بالقيصر ستتم من خلال خواصات بحريه
شريف بصدمة" هل تمت في مصر"
البوص" لا في تركيا ولاكنها ستتحول بعض ايام لمصر
شريف" اين
البوص لا اعرف هذه مهمتكم ولاكني اريد منك شئ واحد"
شريف" وما هو"
البوص" كنان""
شريف ومن هذا"
البوص" صديق القيصر وشريكه"؟
____________
كنان بيخرج من جناحه وبينزل لتحت وبيخرج من الفندق وبروح مول قريب من الفندق وبيدخل لقسم الملابس الحريمي "
بتتفاجئ البنات الي شغالين هناك وهوا داخل
قربت بنت منو لما شافتو متجه لقسم الملابس الدا"خليه"
البنت باستغراب" اهلا وسهلا يا فندم هو دا قسم الحريمي اما قسم الرجالي المحل الي جمبنا"
بيبصلها كنان وبيلعن حظو وبيهمس " منك لله يا قيصر في المواقف الي بتحطني فيها دي
افندم"
كنان" احم لو سمحتي انا بجيب هدوم لمراتي بس هيا للاسف مشلوله فمش بتعرف تمشي فانا بجيلها ملابسها وعاوزك تساعديني "
البنت ابتسمت لما فهمت غرضو وبعدين ممكن اعرف المقاس يا فندم"
كنان كان متفاجئ وقال" طبعا بصي
هيا في جسمك كدا""
البنت بصتلوا بشك وبعدين هوا طلع الفيزا وادهالها فهيا ابتسمت وبعدين بدات تساعدوا وهوا جاب هدوم كتير وشال الشنط وبعدين دخل محل رجالي وجاب لبس ليه وللقيصر وحط كل دا في العربيه ورجع للفندق""
___________
عند عشق كانت نايمه في حضن القيصر وهوا كان نايم صاحي وبيفكر في حاجه ،
الباب خبط ففتحوا وكان كنان ومعاه ناس من الي شغالين في الفندق ادالو الشنط الخاص بيه هو وعشق ورجع لجناحه""
كانت ملك نايمه زي ما هيا وبعدين قرب كنان وكان متفاجئ من شكل الملاك البرئ الي نايم قداموا قرب وبصلها ولمس بايدو كتفها وهيا صحيت" كنان" قومي انا جبتلك لبس غيري هدومك" رواية عشق القيصر بقلمي شيماء صبحي
بصتلوا ملك بخوف وقامت وهوا ادالها الهدوم الي جابها وبعدها اخدت منو لبس ودخلت تغير هدومها كان قاعد كنان وبيفكر ياتري هيعملوا اي في الايام الي جايه قرر ينام علشان متنسوش تعملو متابعه لصفحتي تعب من السفر والي حصل وبعدين خرجت ملك بعدما اخدت شاور وغيرت هدومها
وقربت من السرير وكنان حس بيها ولف وشوا واتصدم من جمالها وهيا اتحرجت من نظرتوا وهوا قام من علي السرير وقالها" انا هنام هنا علي الكنبه متخافيش انا مستحيل اعمل اي حاجه تأذيكي !
هزت راسها ونامت علي السرير وغطت نفسها كويس وهوا دخل اخد شاور وغير هدومه وخرج" كان سامع صوت شهقات جايه من اتجاه ملك قرب منها ولاقاها بتعيط بص عليها لاقاها منكمشه في نفسها"
كان هيرجع بس صعبت عليه قرب منها وقال" هو انتي بتعيطي ليه"
فتحت ملك عينيها وبصتلوا بخوف ولاكنو حاول يهديها"
كنان" اهدي متخافيش والله مهعمل حاجه"
ملك هزت راسها وقامت وقعدت جمبه وحاولت تهدي
كنان كان ساكت وبيبصلها لحد مهديت وقال" انتي كنتي بتعيطي ليه
ملك" اصل انا مش مصدقه اني دلوقت هنا ومع عشق في نفس المكان
كنان" لا والله ودا الي مخليكي معيطة ومقهوره كدا
هزت ملك راسها وكنان حس انو مش لوحدة الي تافه
قالها" نامي الا هو انتي اسمك ايه
ملك بابتسامه" ملك
كنان" وكمان ملك نامي وانتي حلوه كدا
ضحكت ملك علي طريقتوا ونامت فعلا وهوا حط راسوا علي الكنبه ونام
___________
في اوضة القيصر وعشق بتصحي عشق من النوم وبتدخل الحمام وبعدين بيلفت نظرها طبق فيه مايه بتبتسم عشق وبتقرر تشيلوا وتقعد برا علي السرير وتحط رجليها فيه"
وفعلا بتشيلو وبيكون تقيل شويه عليها فبتقرب من السرير وقبل ما توصل بتتكعبل في الكرسي والمايه كلها بتقع علي القيصر الي بيقوم مفزوع وبيشد سلاحه ويوجهوا علي عشق الي واقفه شبة الكتكوت المبلول"
عشق بخوف من الي حصل" انا انا
بيقف لما بيلاقي انها عشق بيحدف المسدس علي السرير وبيمسكها من دراعها" انتي كنتي بتعملي ايه بالجردل دا"
عشق وهيا بصالو وكان شكلو مضحك" انا كنت شيلاه علشان احط رجلي فيه اصلي متعوده علي كدا
القيصر باصصلها ومتفاجئ وهيا عاداتك دي مبتطلعش غير علي الساعه اتنين باليل
عشق وهيا عاوزه تضحك علشان شكلو مضحك"
اضحكي لتموتي"
ضحكت عشق علي شكلو وهوا كان واقف قدامو مش عارف يعملها حاجه رواية عشق القيصر بقلمي شيماء صبحي
قصرت عليه بشكل جامد"
انتي كان عندكوا خال اهبل "
ضحكت عشق اكتر لان القيصر واضح ان دمو خفيف"
لا معنديش اهل اصلا
وبعدين عينيها بتدمع مع الضحك"
بيلاحظ دا القيصر وبيمسكها وبيقول" عقابك بق اننا هنستحمي مع بعض وبيشيلها وبيدخل للحمام وهيا بتكون هتموت من الكسوف"
وبيخلصوا وبيخرجوا وبتغير عشق هدومها والقيصر بياخدها في حضنه وبيقول" ممكن ننام من غير مصايب تانيه"
ابتسمت عشق وهزت راسها وناموا"
_________
وتاني يوم""
في مكتب شريف بيلاقي العسكري داخل" في واحده بره عاوزه حضرتك"
شريف بدون اهتمام " قولها مش فاضي "
وقتها بتدخل هايدي وبتقول" مهو واضح ياباشا
بيبصلها شريف بغضب وبيقول للعسكري اخرج انت يا محمد
بيخرج العسكري وبتفضل هايدي واقفه وبصالو" انت مش وعدتني اني معاكً
مبيهتمش بيها وبيقوم وبيجيب ملف ولاكنها بتقف قدامو وبتمسك ايده وهو بحركة سريعه بيلف ايدها ورا ضهرها وبيقول " انتي هتنسي نفسك يا شم""امه انتي
بتتعصب هايدي وبتبعد عنو" انت واحد حقير وانا هوريك وضربتوا بالقلم وهوا بصلها بشر وحياه امك لوريكي وبينادي علي العسكري وبيقول ودي البت دي للحجز ووصي عليها كويس نهي وسماح
بيهز العسكري راسو وبيمسك هايدي الي بتصرخ" سيبني يا حيوان والله لانتقم منك يا شريف ""
بيقف العسكري الباب ووقتها بيجي مكالمه دوليه بيبتسم وبيرد"
_________
في اوضة القيصر بيصحي من النوم وبيلاقي عشق حضناه ونايمه بيصحيها بهدوء وهيا بتبتسم لما بتشوفه وهوا بيقول مش حابه نتمم جوازنا النهارده علي الصبح كدا"؟
عشق بخجل" انت بتقول ايه"
القيصر " انتي سمعتي كويس"
عشق بتحاول تقوم ولاكنو بيمسكها تاني فكري"!
وشها بيحمر حدا ولاكنها بيبتسم وبيسيبها تقوم"
وعند كنان بتصحي ملك من النوم بتحس ان في جبل نايم فوقها بتبص تشوف اي دا وبتلاقي كنان نايم وحاضنها "
ملك بصرااااخ الحقوني""
بيقوم كنان مصدوم لما بيلاقي انو حاضن ملك بالطريقه دي وهيا بتصرخ وبتقول" مش قولت مش هتلمسني ليه لمستني لييه
وفي اوضه عشق بتسمع صوت صراخ ملك فبتخرك بسرعه من الحمام وبتكون لبست وبتلاق يالقيصر سبقها علي هناك بتجري وبتدخل الاوضه والقيصر معاها وبيلاقو عشق عماله تقول لكنان مش قولت مش هتلمسني لمستني ليه
كنان مصدوم من الي بيحصل وبيلاقي القيصر وعشق دخلوا عليهم وشافو المنظر
ملك علي السرير وكنان جمبها وهيا بتصرخ وكنان ساكت وباصصلها بصدمة"
عشق بتبص للقيصر وهوا بيتعصب وبيقرب من كنان وبيقول ،،،،،
بتبع"؟
عشق القيصر بقلمي شيماء صبحي ❤️
يتبع الفصل التالى اضغط هنا (رواية عشق القيصر)