رواية عشق الفهد الفصل العاشر 10 بقلم شيماء ناصر
رواية عشق الفهد |
رواية عشق الفهد الفصل العاشر 10
#عشق_الفهد
10
عشق بخوف: ده انت؟؟؟
قرب وبابتسامه خبيثه وبعيونه بيتفحصها من فوق لتحت... متغيره قوي بقيتي احلا
عشق قامت وبدات تبعد عنه وخرجت بره المطعم
بقلق: هو السواق اتاخر لي
=معقول بتبعدي عني مش انا حبيبك
عشق: اسامه الله يخليك سبني في حالي
اسامه: لا بس حركه صايعه من ابوكي وانا اقول هي اتجوزت بسرعه كده ازاي وشكله ما صدق يقبض فيكي قرشين....
عشق سكتته بقلم علي وشه: احترم نفسك وانت بتتكلم عن ابويا
اسامه حط ايده مكان القلم واتهجم علي عشق ومسكها من فكها....
بق بتمدي ايدك عليا نسيتي نفسك يابت ال**** ولا نسيتي مين اسامه ولا علشان العز نساكي
عشق ببكاء: لو سمحت يااسامه سبني
اسامه: الو*اطي ابوكي مقدرش يلتزم بوعده ليا انا بق هوريكي انتي وابوكي...
عشق زقته: مش هتقدر تعمل حاجه عشان جوزي مش هيسيبك
اسامه: جوزك
عشق فتحت التلفون وبترن علي فهد اسامه خد التلفون وكسره في الارض ومسك عشق من دراعها
خلينا نشوف جوزك هياخدك مني ازاي
عشق بترجي: الله يخليك سبني ياناااااس الللحقوننننييي ووو.....
حور بتسوق بسرعه وفهد ماشي وراها
فهد: الو الو حور ردي
حور: مالكش دعوه بيا فاهم..... وصلت رساله لحور ان كل حاجه بقت تمام
فهد: خففي سرعتك دي...
حور ركنت العربيه فهد نزل وراحلها لقها بتعيط
فهد انزلي..... انا اسف بطلي عياط
حور راحت في حضن فهد وبدموع مزيفه.....
مفيش واحده تقبل تشوف جوزها مع غيرها لي بتعمل فيا كده هو ده وعدك ليا قولت ان ده يومي وانا صدقتك لي بتكسرني كده وانا بحبك
فهد بيبوس راسها: طب امسحي دموعك دي وبعدين اي القمر ده هو القمر ينفع يعيط برضو
حور بضحكه خفيفه: انت بتضحك عليا
فهد خدها في حضنه تاني....... لا ياقلبي لسه في وقت اني اعوضك تسمحيلي
حور:مش هنرجع غير متاخر صح
فهد: لو مش عاوزه ترجعي وتفضلي سهرانه مش همنعك وهفضل معاكي........ ومسح دموعها وقفل عربيتها وخدها معاه في العربيه
في المطبخ♡
جنة: مالك مبسوطه لي كده؟؟؟
حنان باستغراب: وانتي مالك اتبسط ولا لا
جنة: اصل شايفه في ايدك غوايش جديده جبتيهم منين
ارتبكت حنان وبان عليها الخوف: اصل اصل مش انا قبضت الجمعيه فقولت افكها واجبلي شويه دهب
جنة: جمعيه اي دي الي تجبلك الغوايش الي مغطيه ايدك دي كلها
حنان: جرا اي هو تحقيق ما قولنا جمعيه...... وسبتها وخرجت
بليل ♡♡♡♡♡
فتحت عنيها لقت نفسها في اوضه
عشق حطت اديها علي راسها: انا فين معقول انا في بيته
الباب اتفتح ودخل اسامه وهو ماسك صنيه ورد
اسامه: الليله دي ليكي ياعروسه هههههه
عشق بترجع لاخر السرير وبتضم هدومها علي نفسها اكتر........ ااس سامه مشيني من هنا ابوس ايدك
اسامه حط الصنيه علي الكرسي وبداء يفك زراير القميص ويقرب وكل خطوه وخطوه الرعب يتمكن من قلب عشق
اسامه بمكر: بق تسبيني وتروحي تتجوزي تسيبي اسامه حبيبك
عشق بشهقة بكاء: انت مش حبيبي ولا انا بحبك انا رفضتك من زمان خلاص بق سبني في حالي
اسامه قلع القميص: اه رفضتيني وبعدها بوقت قصير اعرف انك اتجوزتي طب ما انا كنت قدامك هو احلا مني في اي ولا عشان دفعلك طب ما انا هدفعلك
عشق بخوف وعياط: ساعدوننننيي ساااااعدونيييي
قرب بسرعه وشدها من رجليها وبق بيكتم نفسها
اسامه :ششش انتي تخرصي لتفضحينا بس اي العيون والشفايف دي
عشق: اممممم اممممم..........بقت بتضربه عشان يبعد عنها بس جسمه كان ضخم واقوي منها اديها جت علي ازازه برفان مسكتها وضربت*ها علي دماغه
اسامه بعد عنها: اااهععع يابنت **** يابت*****
جريت علي بره وفتحت الباب ونزلت علي تحت بسرعه خرجت من العماره
عشق: اي المكان ده اروح ازاي
اسامه نزل لبس القميص ونزل وراها والد*م سا*يل علي وشه..... ععععشششقق وووو
يتبع.......
يتبع الفصل التالى اضغط هنا (رواية عشق الفهد)