رواية أحببت خادمة الفصل الثامن عشر 18 والأخير بقلم دنيا محمد
رواية أحببت خادمة |
رواية أحببت خادمة الفصل الثامن عشر 18 والأخير
رواية « احببت خادمة»
الفصل / الثامن عشر
الخاتمة..
سلمي بوجع
اااه
طاهر
متتوجعيش انتي لسه مشوفتيش حاجة انا هخليكي تتمني المو*ت
سلمي بخوف
عشان خاطري ي طاهر بيه حقك عليا
طاهر
مش كل حاجة بتتحل ب الاسف ي سلمي وبعدين متخفيش انا ضامنلك مستقبل زي الفل هتترمي ف السجن سنه سنتين عشرة ونتي وحظك بقا
سلمي بتوسل
لالا ونبي بلاش هعملك الي انت عاوزه صدقني مش همشي ورا ادهم تاني
طاهر بضحك سخرية
ادهم انا قت*لته ي حبيبتي عشان كلو الا مراتي ي سلمي.. هو السبب ف مو*ت ابني بس يمين بالله ل هحصرك انتي كمان وهتخصليه بس مش انا الي هقتل*ك انا هرميكي ف السجن
طاهر شدها وركبها العربية ب الغصب
وهي بتحاول تطلع منها وهو فقد سيطرته وضر"بها ب القلم
طاره طلع ع المخزن دخل ورماها فيه
انس
منورة ي مزة
سلمي
انتو عاوزين مني اي سبوني بقا حرام عليكم
طاهر بزعيق
ومش حرام عليكي لما تلعبي علي الي بياكلك ومشغلك عنده دانتي بت قادرة صح
انس
تؤمر بايه ي طاهر
طاهر بابتسامة خبيثة
كرباج وتعدمو*ها العافية فاهمين
سلمي بشهقات وخوف
ونبي ونبي عشان خاطري بلاش اعتبروني اختكم
طاهر
تعرفي لو كان عندي. اخت وعملت كل ده مع الي مشغلها انا كنت هقت*لها بايدي
سلمي فضلت تعيط وطاهر طلع وطبعا فضلو يعذبوها
طاهر روح البيت
فيروز
بقيت بتتاخر برا البيت كده لي ي طاهر
طاهر
معلش ي حبيبتي كان عندي شوية شغل
فيروز
ربنا يوفقك ي حبيبي
طاهر بابتسامة
ع فكرا مجهزلك سفرية انما اي تعجب
فيروز بحب
بجد طب فين
طاهر
هنسافر المالديف نغير جو شوية بدل الايام الروتين الي احنا عايشين فيه ده
فيروز
ربنا يخليك ي حبيبي انا عارفة ان انت بتعمل كل ده عشاني
طاهر
اومال يابنتي انتي مش اي حد
فيه بيت ياسين واسماء
ياسين
يابت مالك في اي وشك. مصفر وعمالة ترجعي
اسماء بتعب
والله مش قادرة ومش قادرة حتي اكل اي حاجة بجد
ياسين
لا انا كده لازم اكشف عليكي مش هعرف اقعد كده
اسماء برفض
لا ي ياسين ملوش لزوم
ياسين
يلا بس تعالي كده اساعدك تلبسي ونشوف الحوار ده بعدين
ياسين راح مع اسماء يكشف عليها
الدكتورة
مبروك ي استاذ ياسين المدام حضرتك حامل
ياسين بفرحة
بجد حامل طب ف ولد ولا بنت
الدكتورة بضحك
لا بقا ده لسه بدري ع انك. تعرف النوع دلوقني لاكن طبعا بتابعو معايا طول فترة الحمل
هي ف الشهر الاول
ياسين
تمام ي دكتورة متشكر اوي
ياسين بحب
مبروك ي حبيبتي انتي حامل وف الشهر الاول
اسماء بفرحة
بجد انا فرحانه اوي بس خايفة
ياسين
من اي ياروحي
اسماء
الطفل الي هيجي هيبقي مسؤولية وعندي امتحنات مش عارفة هتعامل ازاي
ياسين بحب
انا جنبك ي حبيبتي وخلاص امتحناتك الاسبوع ااجاي ونا معاكي متقلقيش
اسماء
ربنا يخليك ليا ي حبيبي
ياسين باس راسها وروحو بيتهم
اسما
عاوزة بقا ارجع الفيلا فيروز وحشتني اوي
ياسين
كنت مقعدك. فترة هنا عشان تاخدي راحتك
اسماء بحب
امت اي حته بتبقي موجود فيه ببقي راحتي كلها فيه
ياسين بحب
ربنا يباركلي فيكي ي نور عيني
عددت الايام والامور مشيت طبيعية جدا
فيروز
انهاردة محضرالك مفجأه ي طاهر
طاهر بحب
مفجأة اي بقا
فيروز
بليل هتعرف
طاهر
ماشي انا عارفك مجنونة.
فيروز بضحك
لا ي حبيبي بس مفيش اجمل من المكان ده الي اقولك المفجأة فيه
طاهر
ومالو نستني بليل
فيروز بحب: بحبك ي طاهر
طاهر بحب.. ونا بحبك ي قلب طاهر
وبليل كانت فيروز لابسة فستان جميل جدا وشيك جدا
طاهر دخل وقال
اي الجو الشيك ده ي فيروز
فيروز بحب: غمض عينيك ي طاهر
طاهر غمض عينيه
فيروز بحب
طبعا انت عارف انا بحبك قد اي ي طاهر
طاهر بعشق.. انا بحبك قد الدنيا كلها
فيروز بحب وحضنتو من ضهره
فتح عينيك ي طاهر
فتح عينه طاهر ولقي فيروز مدالو ايديها وفيه اختبار حمل
مسك طاهر الاختبار بصدمة
طاهر بعدم تصديق
متقوليش انتي حامل
فيروز بهمس
مبروك ي ابو نيرة
طاهر بحب شالها وفضل يلف بيها بحب
فيروز بضحك
بس يا مجنون نزلني كده غلط ع الطفل
طاهر باسف
معلش فرحتي اخدتني بس
وجه وقت امتحنات اسماء
اسماء بخوف
ياسين انا خايفة ادعيلي
ياسين مسك ايديها وباسها
ي حبيبتي هتنجحي باذن الله مش عاوزك تخافي ومتتوتريش ي اسماء وبلاش الزعل عشان. انتي حامل
اسماء بخوف بسيط
ربنا يستر ي ياسين
دخلت اسماء اللجنه وفضل ياسين مستنيها ف العربية لحد ما طلعت ياسين وقف بابتسامة
جت اسماء وهي بتضحك
الامتحان كان حلو اوي ي ياسين بجد
ياسين
شوفتي قولتلك طول مانتي مذاكرة يبقي متخفيش
اسماء بحب.. ربنا ما يحرمني منك
عددت الايام وفضل ياسين وتقف مع اسماء وجنبها
لحد ما اسماء خلصت الامتحنات ورجعوا الفيلا
فيروز بتعب
يوم م. بقينا حوامل ي اسماء بقينا حوامل مع بعض
اسماء بضحك
اااه بس انا قبلك
فيروز بضحك
عادي عادي مش هتفرق
طاهر وياسين بضحك
طاهر
بجد مكنتش. متخيل اني هلاقي مراتي واختها الاثنين حوامل
ياسين
ااه والله حاجة عجيبة
فيروز بغيظ
انتو بتتريقو علينا مكنش. العشم والله
اسماء
ياسينن
ياسين بخوف مصطتنع
استر يارب
اسماء
انا عاوزه عنب
ياسين
عنب؟
اسماء
اااه عايز الواد يطلعلو عنبة ف وشو
ياسين
لا ميرضنيش حاضر ياستي
فيروز بغيظ
طاهر انا عاوزة منجا
طاهر بصدمة
اجبلك مانجا منين ي فيروز احنا ف الشتا
فيروز بعصبية
معرفش تتصرف بقا
طاهر
حااااضر
وعدت الشهور وحرفيا كل واحدة فيهم بيجيلها هيرمونات حمل نكدية بطلعها ع جوزها
وجه وقت وبقت فيروز ف الشهر التاسع واسماء برضو ف الشهر التاسع
فيروز
بقولك اي ي طاهر اتلم انا مش قادرة اتحرك
طاهر وهو دافن وشه ف رقبتها
الف سلامة عليكي ي حبيبي
فيروز بصريخ
اااه
طاهر
في اي يابت خرمتيلي طبلة ودني
فيروز
طاهر انا بولد ي طاهر
طاهر بخوف
لا متهزريش
فيروز بصريخ
ههزر لييي ي متخلف قوم وديني المستشفي
قام طاهر ولبس فيروز هدوم وشلها ونزل بيها
اسماء بخوف
اي ده هي بتولد
طاهر وهو بيجري
ايواا
اسماء ل ياسين
تعالي نروح وراهم
وفعلا ياسين اخد اسماء وطلع وراهم ع مستشفي
وصلوا المستشفي وكانت فيروز بتصرخ ودخلوها العمليات
اسماء واقفة ع اعصابها
ياسين
متقلقش ي طاهر باذن الله هتطلع بسلامة
اسماء بغيظ
ياسينن
ياسين
نعم ي حبيبتي
اسماء
هاات ايدك
ياسين
لي ي حبيبتي خدي... ااااااه
اسماء
ااه مش قدرة ي ياسين بولد
ياسين
يحلاوه ي ولاد دانتو الاثنين
واسماء دخلت العمليات
طاهر بضحك
مش عارف اواسيك ولا انت تواسيني
ياسين بخوف
ربنا معانا ومعاهم
الممرضة طلعت
مبروك ي استاذ مدام حضرتك خلفت بنوتة زي القمر مبارك عليك
طاهر شال البنوتة وكان بيدمع وكبر في اذنها
ياسين
ربنا يباركلها فيها شكلها زي القمر ماشاء الله
دخل طاهر ل فيروز بحب
فيروز
بنتي
طاهر
نيرة القمر اهي
فيروز
ربنا يباركلنا فيهم ي حبيبي
الممرضة طلعت وشايلة ولد ع ايديها
مبروك ي بشمهندس مرات حضرتك. خلفت ولد زي القمر
ياسين
بسم الله ماشاء الله تبارك الله
وكبر في ودانه وقرر يسميه ادم
دخل ل اسماء وكانت نايمه بتعب
ياسين
مبروك ي روحي بقينا اب وام وجالنا اجمل ادم
اسماء بحب
ربنا يباركلي فيكم ي حبيبي
وبكده طاهر وفيروز خلفو
نيرة.. جوري.. رحيم.. اسر
ياسين واسماء
ادم.. آسيل.. رقية
#بقلم_دنيا_محمد
#رواية_احببت_خادمة
يتبع الفصل التالى اضغط هنا (رواية أحببت خادمة)