رواية عشق الفهد الفصل الحادى والعشرون 21 بقلم شيماء ناصر
رواية عشق الفهد |
رواية عشق الفهد الفصل الحادى والعشرون 21
#عشق_الفهد
21💜✨
بص لي حور وفجاء عينه ابيضت....
حور من خوفها اغمي عليها
حنان بخضة: يالهوي يالهوي ست هانم... قعدت في الارض جنبها بتفيقها..
اصحي والنبي انا مش ناقصه رعب انتي كويسه
انت غبي اي الي عملته ده؟؟!
محمود شال الدقن من وشه: بقولك اي متوجعيش دماغي انا عملت زي ما قولتيلي هاتي الفلوس يلا
حنان فتحت شنطتها وطلعت مبلغ منها
=امسك ومين الي جبته معاك ده خوفنا واحنا دخلين انا مش قولتلك تعال لوحدك
محمود باستغراب: بس انا مجبتش معايا حد يمكن بيتهيالك
حنان بدهشه ملامحها اتغيرت: لا هناك اهو.... وشاورت مكانه
محمود بص مكان ما شورت: ياستي مفيش حد انتي عاوزه تخوفيني وخلاص يلا سلام
حنان بصت مكان ما شاورت وفضلت تبص حوليها بخوف: اي اصله ده اومال ده يبق مين استرها علينا يارب والنبي قومي
عشق غيرت هدومها وكانت واقفه قدام السرير فهد كان نام والاب توب علي حجره مفتوح عشق راحت شالت الاب توب وفرضت جسم فهد وغطته وراحت تنام جنبه
عشق قربت من فهد ونامت في حضنه ولفت الغطاء حوليها وحطت اديها علي صدر فهد
وبتفكير...
=بقيت بحس بالامان جنبك مش عارفه لما تطلقني هعمل اي.... ونامت
ساره كل شويه بتتقلب وبلوم: انا غلطانه اي الي خلاني اتسحب من لساني واقوله بحبك ياترا هو بيفكر فيا ازاي معقول يكون فاكر اني قولت كده عشان فلوسه طب هحط عيني في عينه بعد كده ازاي
في اوضة يوسف: لي حسيت بغيره كدا ساره مش بتهمني بس انا لي متضايق علشانها
عند مراد بتانيب ضمير: بفكر فيها لي؟ كويس اني طردتها
صحيت حور لقت نفسها في اوضتها ...
ش شووفتي الي هو عمله
حنان: اهدي ياهانم
حور بخوف:هو عمل العمل صح؟
حنان بتبلع رقها:ااه عمله ودفنه واداني ورقه ملفوفه وقالي حطيها في اوضتها وانا عملت كده
حور: امشي اطلعي بره مش عاوزه اشوفك وخلي بالك لو محصلش ليها حاجه اعتبري نفسك مطروده
صباح اليوم♡♡♡
داخل الشركة بهبته كالعاده وغروره وبصوت كله غضب
=ساااره حضري لاجتماع انهارده
-يافندم بس ساره مشيت
مراد لف بغضب وبص علي مكتب ساره لما افتكر انه طردها فتح باب مكتبه ودخل
عند عشق: انت بتعمل اي؟
فهد بيحضر شنطة السفر: رجعين قومي يلا جهزي نفسك
عشق باستغراب: بس احنا لسه جاين ملحقناش يومين علي بعض
فهد: حور تعبانه ولزم نرجع
عشق قامت ومسحت عيونها بنعاس......
فكرت اننا هنتبسط هنا
فهد شدها من وسطها ولفها ليه وبتركيز علي شفايفها =بس انا اتبسط......
عشق وشها احمر: لو سمحت سبني
فهد بغمزه: تؤتؤ هتتكسفي من دلوقتي انا لسه معملتش حاجه تحبي اوريكي
عشق رفعت وشها وتاهت في عيونه الخضرا......
فهد قرب وبا*س شفايفها وهي استجابت معاه مقومتش..........
عند ساره💜🧡
سيد: انتي هنا مرحتيش الشغل لي؟
ساره بتوهان: اصل اصل خ خدت اجازه
نورهان: يرضيك ياحبيبي الي حصل امبارح
سيد: حصل اي...... وبص لي ساره
نورهان: خلاص مفيش خليني ساكته لاحسن يتقال اني بوقع ما بين الاب وبنته
سيد بزعيق: في اي ما تنطقي ؟؟
نورهان بصت لي ساره بتحدي ورجعت بصت لي سيد بزعل=انا مش عارفه الناس بتقول علينا اي دلوقتي وهما شايفين بنتك نزله من عربية راجل غريب
ساره بصت لي سيد الي ملامح الغضب بقت علي وشه
=بابا مفيش الكلام ده هو بس ك كان بيوصلني
نورهان: والنبي ياخويا ماتمد ايدك عليها دي مش اول مره يوصلها ممكن يكون حببها واحنا منعرفش ده موصلها متاخر ياخويا وانا خوفت اقولك
ساره بضيق: حرام عليكي انا عملتلك اي عشان تقولي كده ده بيكون مديري وكان بيوصلني وكتر خيره
سيد قام وقف قدام ساره والشر بان في عنيه
=انا عمري ما مديت ايدي عليك بس اظاهر انك محتاجه قلم يفوقك ..... وضربها قلم علي وشها...... واكمل
الغلطه غلطتي كل ده عشان سبتك تروحي تشتغلي ملكيش خروج تاني من البيت
ساره بتكتم دموعها: في اي يابابا انا مش صغيره عشان تمنعني اخرج انا بق عندي ٢٤ سنه
سيد مسكها من شعرها وشدها وراه علي اوضتها
=دي اخرت تربيتي ليكي عاوزه تجبلي مصيبه ملكيش خروج واياكي يانورهان تفتحلها الباب
نورهان: حاضر ياخويا بس والنبي متحسسنيش اني السبب عشان قولتلك متقساش علي البت دي مهما كانت بنتك ومن لحمك خلينا نصلح غلطتها
سيد بغضب: غلطة اي الي بتتكلمي عليا!؟
نورهان: قصدي يعني انا شوفتهم مع بعض في جو رومنسي ياعني ياحج وانت كلك مفهوميه بق خليه يصلح غلطته مع البت ويتجوزها.....
يتبع......
يتبع الفصل التالى اضغط هنا (رواية عشق الفهد)