رواية عشق الفهد الفصل السابع والعشرون 27 بقلم شيماء ناصر
رواية عشق الفهد |
رواية عشق الفهد الفصل السابع والعشرون 27
#عشق_الفهد
27🩷✨
فهد بقلق: حور عملت حادثه...
عشق: طب استنا هغير هدومي واجي معاك
فهد: لا خليكي هنا.... لبس بسرعه ونزل ركب العربيه وطلع علي مكان المستشفى
في مكتب الاستقبال🩷✨
فهد بلهفه: في واحده جتلكو عامله حدثه من شويه هي في اي اوضه
=اه يافندم الدور التاني في اخر الممر
فهد طلع وقلبه بينبض من الخوف علي ابنه......
شاف الدكتور خارج من اوضة حور
=دكتور هي كويسه صح
الدكتور:حضرتك تقربلها اي؟
فهد: جوزها
الدكتور: تمام هي دلوقتي كويسه كسر بسيط في دراعها وهي تقدر تخرج في اي وقت
فهد بخوف: ابني كويس صح محصلش اجهاض
الدكتور باستغراب: ابنك؟؟؟؟
جت بسرعه وقطعة كلامه:متشكرين يادكتور علي
الدكتور: طيب عن اذنكوا
وعد: متقلقش الجنين بخير ومحصلوش حاجه انا كشفت عليها لما جت
فهد دخل لي حور... انتي كويسه حاسه بي اي
حور باستغراب: انت اي الي جابك
فهد: حور انا اسف
حور: اسف علي اي روح وخليك مع الهانم بتاعتك
فهد باصرار: انتي هترجعي معايا هروح امضي خروج ليكي وهدفع الفلوس واجيلك
خرج فهد ودخلت وعد بسرعه ليها ...
حور: مالك بتبصيلي كده لي
وعد بغيظ:انا كدبت بسببك جوزك كان بيسال الدكتور علي الجنين اذا حصله حاجه
حور اتعدلت في مكانها واتكلمت بي لجلجه: هو عرف حاجه
وعد: لا معرفش بس هيعرف وانا مش هقدر اساعدك اكتر من كده لزم تقوليله الحقيقه
حور: بطلي هبل بق ولو مش عايزة تساعديني براحتك بس دي الحاجه الوحيدة الي هتخليني اتحكم فيه
وعد راحت عندها ومسكتها من دراعها: اظاهر انك انتي الي هبله مفهمه جوزك انك حامل كل ده عشان يرجعك ويطلق التانيه المفروض ان مع الوقت بطنك هتكبر قوليلي بق هتعمليها ازاي ياذكيه
حور سحبت دراعها منها ووقفت قدامها:انتي معايا ولا مع مين وبعدين عادي هتصرف بيبق فيه حاجه اسمها بطن سلكون هركبها وهتبان اني حامل الموضوع مش صعب يعني وبعدين هتبنا عيل من الملجا لسه مولود وهقول ان ده ابني وابنه انتي مكبره الموضوع لي
وعد سكتت واتسمرت مكانها وجسمها بيرتعش من الخوف وبقت بتبص لي حور وتبص علي الباب
حور بعدم اهتمام وكانت بتلم حاجتها:سكتي يعني ولا القطه كلت لسانك
وعد بتلمحلها انها تبص وراها بس حور اتجاهلت الي بتعمله واكملت بي...
حور:سكتي علشان عارفه اني صح وبعدين انا مدياكي فلوس علشان تساعديني ضميرك جاي يصحا دلوقتي
وعد باصه في الارض: احم طب ع عن اذنكوا
حور لفت وراء ووعد مشيت بسرعه وبصدمة: ف فهد
فهد واقف وغضب الدنيا كلها اتجمع قصاد عيونه وضغط علي ايده عروقه بانت وكانه هينفجر من الغضب المكتوم.....
=انتي طالق واحمدي ربنا اني ممدتش ايدي عليكي وقتل*تك ورقتك هتوصلك بكرا
حور بذهول من الصدمة: ف فهددد اسمعني انت فاهم غلط اسمعني بس فههد
قدام الشركة
(بقلم/شيماء ناصر) 🩷🩷🩷
يوسف فتح باب العربيه لي ساره: اركبي يلا
ساره باعتراض: لا مش عاوزه حد يشوفني معاك
يوسف: الي عايز يشوف يشوف انتي مراتي وانا مش هخليكي ترجعي البيت مواصلات
سارة: انت بتزعق لي؟
يوسف بنرفزه: انا مش بزعق ولا حاجه بس يلا اركبي ...
ساره ركبت معاه ومشيت كل ده ومراد شاف بعينه الي حصل
=عشان معرفتش تجبني سكه علي مزاجها بقت مع يوسف بتروح وتيجي معاه؟! ده انتي صنف **** من الحريم
بعد شويه وصلو البيت....
ساره فتحت الباب العربيه ونزلت من غير ما تتكلم معاه ودخلت البيت
اميرة بتنهيده: برضو عملت الي في دماغك وخلتها تشتغل يابني ياحبيبي انتوا عرسان جداد يعني خدها لشهر عسل كدا اتلحلح مش انا الي هقولك
يوسف: في الوقت ده انا مش هعرف عشان شغلي بعدين ان شاءلله هنبق نروح شهر عسل
اميرة: تعالي ياحبيبتي
سارة راحت قعدت جنبها
اميرة: عارفه انك عروسه جديده ولزم تتدلعي وتتهني مع جوزك وانتوا هتروحو الغردقه تقضو شهر العسل هناك....
يوسف: ياماما مش هينفع
اميرة: بس ياواد هينفع وخد اجازه من الشغل والشركه مش هتطير ووريني مش هتسمع كلامي ازاي
يوسف بيمسح علي شعره بخنقه: طيب عن اذنكوا هغير هدومي وهاجي
اميرة: وانتي كمان ياحبيبتي اطلعي غيري هدومك عشان نتعشاء
سارة بحب: حاضر ياماما
يوسف واقف قدام الدولاب بيطلع هدوم ليه جت ساره وبنرفزه
=انا مش عايزة اروح اي مكان معاك ياريت ترفض وتقولها خلاص مش هنروح
يوسف بلا مبالاه: وانا مش مهتم اصلا شوفتني بقولك جهزي نفسك علشان نروح وبعدين انتي متضايقه لي؟؟؟ وفيها اي لما سي مراد بتاعك ده يعرف اني اتجوزتك اي خايفه علي مشاعره قوي
سارة بصت في الارض:..... انا مش عوزاه يعرف حاجه
يوسف: عشان بتحبيه افهمي هو لا بيحبك ولا طايق وجودك.... وسبها ودخل الحمام...
في القصر♡♡♡✨
منة:انتي صاحيه لحد دلوقتي لي؟
عشق:حور عملت حادثه وفهد راحلها وعلشان كده انا خايفه اتاخر قوي
منة: حادثه؟ ان شاءلله خير اجبلك ماية
عشق: لا ياحبيبتي روحي انتي نامي الوقت اتاخر
منة: ماشي
بعد شويه وصل فهد علي القصر عشق راحت ليه: حور كويسه وابنك كويس صح.... فهد بكلمك استنا
فهد طلع علي جناحه وبق بيكسر في كل حاجه قدامه
عشق طلعت ليه ودخلت وهي خايفه فتحت الباب وكل حاجه في الاوضه مقلوبه: حور حصلها حاجه صح
فهد قعد علي السرير وحاطت ايده علي راسه عشق جت وقعدت قدامه في الارض
=اي الي حصل قولي والنبي متخوفنيش كده ا ابنك حصله حاجه
فهد رفع عينه لي عشق واكمل بنبرة حزن: هي خدعتني مكنتش حامل كانت بتضحك عليا
عشق: اي؟؟؟ ط طب اهدا.... وراحت جابت كوباية مايه... امسك اشرب
فهد خد الكوبايه وكسرها في التسريحه والمرايا اتكسرت ميت حتة... وبغضب جحيمي... هندمها هي وابوها علي الي عملوه ده
عشق بتحاول تهديه:اهدا طيب
فهد مسك راعها وشد عليه:مستني بقالي سنين مستني عيل ولو واحد بس نفسي اكون أب واشيل ابني واسمع منه كلمة بابا.... راح في حضنها
عشق بزعل علي حالته وبتطبطب عليه: ان شاءلله ربنا هيرزوقك وهتكون اب كله بي ايد ربنا
في بيت سيد♡
=مالك زعلانه لي كده
نورهان: مش عايز يكتب الشقه باسمي
=سهله اخطفه وامضيه علي الورق واتحلت اهي افردي وشك بق خلي الليله تعدي
نورهان: لا ناصح ياواد
بغمزه: طب اي الدنيا ملها ناشفه لي قومي ارقصيلي
نورهان بضحكه مايعه: بس كده عنيا
بعد شويه صحي سيد وهو دايخ من المنوم الي نورهان بتدهوله
سيد بصوت متقطع: ن ن نور هان.... قام من مكانه بالعافيه وراح يدور عليها سمع صوت جاي من اوضة سارة...
نو رهان
نورهان بدلع: ههههه بس بق
=اي لسه معملتش حاجه
فتح الباب مره واحده وشاف منظر نورهان مع راجل غريب علي السرير من المشهد الي شافه كانه اتصعق من الصدمه
سيد: بتخونيني يابنت ال****...*** وانت ***
نورهان بتحاول تستر جسمها العر*يان وهو اتعدل يلبس هدومه بسرعه
سيد بغضب: مش هتخرجي من هنا غير وانتي مي*ته يابنت الكل*ب.... وراح علي المطبخ بسرعه يجيب سكي*نه وقبل ما يلحق يعمل حاجه ضربه علي دماغه سيد وقع علي الارض والد*م سايل منه
نورهان بخوف وبتضرب علي وشها : يالهوي يالهوي يالهوي هنعمل اي دلوقتي
=اسكتي وخليني افكر......
حور بقلق ماسكه التلفون وبتتصل علي سيف: رد يابابا... الو بابا الحقني... فهد طلقني...
يبتع....
يتبع الفصل التالى اضغط هنا (رواية عشق الفهد)