رواية عشق الفهد الفصل الخمسون 50 بقلم منة أحمد
رواية عشق الفهد |
رواية عشق الفهد الفصل الخمسون 50
الفصل 50
عشق الفهد
بقلم: منه احمد
و بعد شويه
عشق و فهد وصلو لمكان
فهد نزل و فتح الباب لعشق و ساعدها عشان تنزل عشق نزلت
و فهد و قفها
و شال الرباط من علي عنها
عشق فتحت عنيها براحه و شافت مامر مليااان بالورود
عشق بصت لفهد بفرحه
فهد: امشي
عشق مشت و قبلها بوكس
عشق بصت لفهد بستغراب
فهد: افتحيه و انتي تعرفي
عشق بصتلو بصدمه انو ازي عرف انها بتفكر في اي
فهد: متفكريش كتير مش هتعرفي
عشق اتصدمت اكتر و بصت للبوكس و اخدت البوكس و فتحتو
لقت فيه شكولاتات كتيرررر و شبسي كتير
عشق اتنطت من الفرحه: هااااااي واااو اناااا بعشقق الشكووولاااااا و الشبسي
عشق فتحت واحد من الشوكولاته و اكلت حته منها
عشق: اععععععع تحفهههههه
عشق قفلت الشوكلاته و حطيتها في البوكس
و قفلت البوكس و شلتو و مشت
و لقت واحد تاني و بصت لفهد بفرحه كبيره و فهد فرح جدا لفرحتها
عشق فتحت البوكس و لقت تلفون ايفون و بكل حاجاتو
عشق بصدمه: اااااااععععععع ددده بجددددد اعععع ايفووون احححييي اناا بحلللم اكيد
فهد ضحك عليها: مجنونه
عشق حطيت البوكس فوق البوكس التاني و جت تشلهم معرفتش فا بصت لفهد
عشق شاورت لفهد انو يجي و رحلها
عشق: شيللل
و شيلتو البوكسين
فهد: علي اخر الزمن
عشق: في حاجه يا فهودي عندك اعتراض
فهد: لا خالص يا قلبي
فهد بفرحه لنفسو: قلب فهودك
عشق كملت مشي و لقت بوكس تالت ( يبختك اوعندنااا يا رب 😭)
فتحتو و لقت فيه استيتش دبدوب و شكوولااتاات
عشق اخدت استيتش و حضنتو و اتنطتت: اععععععععع احي بجددد استيتش هااااي اعععععععععععععع
( انا عووزززه انا كمان استيتش 😭)
فهد: اهدي يا بت
عشق بفرحه و هي بتتنطتت: فهددددددد اعععععععععععه
فهد: يا بت اهدي 😂
عشق حطتو تاني في البوكس و قفلتو و شيلتو لفهد
و كملت مشي و لقت بومس رابع
عشق مسكتو بفرحه و حماس و فتحتو
لقت فيه سويتشرت عليه اسيتش و شكلووو تحفه و مجين عليهم استيتش
عشق: اععععععععععععع
فهد في نفسو: هي الي عملت الهدايه دي مفكراني جيبهم لبنت اختي ولا اي بس نفعو احي الي تكون بنت اختي فعلا 😂
عشق و هي بتطنطت: هاااااااااااااي اععععععع دي احلي مفجأه مفجأه اي مفجأااات في حياااااتي كلهااااااا اععععععع
فهد : ياااا بت اتهدي انا بقول يلا ارجعك لاهلك احسن بدل السرع ده
عشق: بس ياض
فهد: ياض 😳
عشق مشت و كملت الطريق
ووصلت لحد كوخ كبيررر من الشوكولااا و شكلوووو تحفههه مصنوع من الشوكولاه و منحوت عليه اسم عشق
عشق اتصدمت لما شقتووو ازي كوخ مصنوع من الشوكولاه مستحيلللل و كمان عليه اسمهااااا
فهد: مفيش حاجه مستحيل علياااا
عشق بصتلو بصدمه
عشق بفرحه: اععععع عليهههه اسميييي
عشق وصلت عند الكوخ و لقت بوكس كبيرر قدام بابو
و كانت لسه هتفتحو بس فهد وقفها
فهد: لا ده افتحيه جوه
عشق: طب مين هيشيل كل ده ان شاء الله
فهد: زقيه يا حبيبتي
عشق فتحت الباب و زفتو لقتو بيتزق بسهوله
عشق دخلت و انبهرت من الكوخ و ان كل حاجه فيه من الشوكولاته
عشق: اععععع واااااااااااااوووو بجدددد ازززي
فهد حط البوكسات علي الارض
فهد: تعالي شوفي الي فوق
فهد ششال البوكس الكبير و طلع وراها الطابق الي فوق
عشق طلعت و دخلت اول اوضه قبلتها و كااانت تحفه فنيه مصنوعه من الشوكولات
عشق كانت مبهور من الي شيفه و فمها مفتوح
فهد بضحكه : اقفلي بقك بس
عشق انتبهت و قفلت فمها فهد حط البوكس
فهد: افتحي البوكس و انا مستنيكي تحت لما تخلصي
فهد خرج بره الاوض
عشق بقت تستكشف الاوضه شويه و بعد كده فتحت البوكس لقت فيه فستان احمر بحملات عريضه و ديق من فوق و نازل بوسع كبير زي فستان الاميرات
عشق مسكتو و لفت بيه بفرحه كبيره
و حطتو علي السرير
و لقت في البوكس هيلز حمرا و رساله
مكتوب فيها
( واثق ان الفستان هيبقي عليكي احلي مما اتصور احلي من الاميرات نفسهاا البسيه و اميرك مستنيكي تحت
فهد العاشق)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
في المستشفي
ميرنا: متبس بقا ياض بدل ما اقوم انتفلك شعرك ده
زين: لاااا كلوو الي شعررري اسفنلك يا كبير
ميرنا: ايوا كده ناس متجيش الي بالعين البني
اسيل بستعراب: امال فين عشق
سيف بخوف : هي مش كانت هنا
اسر: هتلقوها هنا ولا هنا متقلقوش
سيف بخوف: دي متعرفش حده هنا هتكون راحت فين
اسر: ممكن تكون مع فهد الانو كمان مش هنا
سيف بغضب: فهدد اخدهااا فينن و ربي لو عمل فيها حاجه ما انااا رحمووو و هقتلووو
فريده بصدمه و ببعض غضب: سيف في اي فهد مش هيعملها حاجه بالعكس ده هيحميها و هو بيحبها و عمرو ما هيأذيها
سيف بغضب اعمي: فهد مش بيحب غيررر نفسووو و معندهوش ولا رحمه معندهوش غيرر القسووه و انتو مفكري الشويه الي بيعملهم دول هيمشو علياااا لاااا قلبووو مفهوش غير قسوووه و مش هرررحمووو لو عمل حاجه في اختتي
فريد بغضب: سيففف مسمحللللكككش كلوووو الاااا اخوويااا ايووااا اخويااا غلط لكن عمرو ما كان قلبو كلو قسوه فهد مفيش اطيب منو الدنيا الي جت عليه و خلتوو كده لكن هوو من جوه مفيش اطيب منوو و انتتت عاارف وكلنااو عرفين قد اي فهد بيحب عشق و انو الوحيد الي مصدقش انها ماتت و احساسو كان صح و طلعت عيشااا الحمد الله
سيف بغضب اعمي: اخووووكي ده الي سااابك كل السنين ده و هو ميعرفش عنك حاجه مع ان انتو عيشين في نفس البيت و مكنش مهتم بيكي ولا انتي كنتي فرقه معاااه دلوووقتي افتكر انك اختووو
فريده بصتلو بوجع و حزن و قالت: مهما يعمل بردو اخويا
فريده سابت الاوضه وخرجت جري
عفاف بعتاب لسيف: لي كده يا سيف دي مصدقت انو بقا معاها كويس و فهد فعلاا اتغيرررر اه و فهد مفيش اطيب منووو واالله
منه بعتاب لسيف: فهد فعلا بيحب عشق يا سيف
سيف اتنهد بتعب
سيف وصلو رساله علي تلفونه
سيف شفها
فهد كان بعتلو صوره لعشق و هي فرحانه و قالو ( عشق معايا)
سيف حاول يتصل بفهد بس تلفونو مقفول
سيف بغضب: كماااان تلفووونووو مقفوووول
مازن كان واقف جمبو و شاف الرساله
مازن: هي معاه و فرحانه و بعتلك انها معاااه و ان هي مبسووطه عووز اي تاني سبهم يفرحو شويه
سيف بصلهم: خلااص كلكم بقيتوو في صفو بعد الي عاملو فيها مشفتوش عملو فيها اي ولا هي عاشت بسببو اي
مالك: احنا مش في صفو ولا في صفك هي مش لعبه
ميرنا: اه انا لغايت دلوقتي مش طايقه فهد ولا حباه بس الي سمعتو منكم و ان هو ازي مصدقش انها ماتت و انو بقي يدور عليها في كل حته و كمان انا شوفت في عيونو حب كبير ليها انا مش عارفه اي السبب الي كان مخليه يعمل فيها كل ده بس انا اتاكدت انو عمرو ميأذيها
سيف سبهم و خرج بره الاوضه و المستشفي
وشاف فريده قعده في حديقه المستشفي
سيف راح قعد جمبها
فريده من غير ما تبصلو: عوز اي تاني
سيف: عرفتي بقا منين الي انا
فريده: ملكش دعوه
سيف بصدمه: مليش دعوه
فريده: اه و قوم بقا من هنا
سيف: فريده انا مكنش قصدي اني ازعلك
فريده بصتلو اخيرا
فريده بدموع: سيف فهد اخووياا و انت جرحتني بكلامك اوي و انت لو كنت مكاني و حده اتكلم عن عشق او منه او ميرنا او زين مش هتسكت صح...... و انا كمان مش هسمح لحد يقول كده علي اخويا و اسكت
فريده سبتو و مشت
سيف اتنهد و زعل انو زعلها
🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
عند عشق
عشق لبست الفستان و حطت ميكب خفيف جداا و فردت شعرها علي ظهرها و كانت شبه الاميرااات حرفيااا
عشق خلصت و خرجت بره الاوضه
فهد كان مستنيها تحت و كان لابس بدله سوده بجرفته حمره
( امير مستني اميرتو وااااووو)
فهد سمع صوت خطوات علي السلم
فهد بص لقي اميرتو ( عشق) نزله
فهد بهمس: يخربيت جمال امك
فهد وقفلها علي اول السلم
و عشق نزلت لحد تحت
فهد مسك اديها و نزلها لتحت
فهد غمي عنيها
عشق: يووه لي تاااني
فهد: لسه مفجأتك مكملتش
عشق بصدمه: كل ده ولسه في تاني
فهد: اه
استووووووووووووووووووووووووووووووووووب
صلو علي النبي
بحبكووو خالث يا عيااال خالتي 😂♥
عشق الفهد
بقلم: منه احمد
رواية عشق الفهد الفصل الحادى والخمسون 51 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عشق الفهد)