رواية للصبر حدود الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة بدوى
رواية للصبر حدود بقلم بسملة بدوى
رواية للصبر حدود |
رواية للصبر حدود الفصل الخامس عشر 15
15
يااانهار ابوكو اسود انت فييييين ياااااانوح
نوح من على السلم ...اي يامااا
أزهار بشر..... امااااا اي انتو غيرتوا كالون الباب
نوح بهدوء .... وحضرتك بردوا كنتي عايزه تفتحي الباب بالمفتاح من نفسك
أزهار رفعت حاجبها بأستنكار..... اومال عايزني اخد اذن عشان ادخل شقه ابني
نوح بصوت عالي ..... يااااما بقا كفايه انا مش هسمحلك تهدي بيتي وانا اقف اتفرج
أزهار بعصبيه..... علي صوتك كمان عليا خليها تشمت كمان وكمان فينا
نوح ضرب كف على كف بقله حيله ..لله الأمر من قبل ومن بعد
وراح رن الجرس
اتنفضت برعب وبصيت على حازم بخوف ...امشي بسرعه والنبي
حازم بخوف....المره الي فاتت كنت هموت المسافه كانت كبيره المرادي مش هعرف انا هستخبى في الأوضه لحد ما يدخل يستحمى وأخرج انا ساعتها
هزيت راسي برعب....لالاا ممكن يشوفوك تحت وتجبلي مصيبه
حازم بخبث.... خايفه عليا
بصتله بنفور ورديت بقرف..... هجبلك هدوم تربطها في بعض وتنزل بيها
حازم بإستفزاز....طب وربنا خايفه عليا
رديت في سري ...ربنا يخدك يابعيد ويريحني منك
ثواني وكان الباب بتفتح وقفت من صدمتي ببصلهم برعب ...ن نوح
نوح بلهفه.....مال صوتك انتي كويسه
حاولت اخرج صوتي على قد ما اقدر طبيعي بس طلع مهزوز ....ك كويسه متقلقش
أزهار بغل.... ماهي زي القرده اهي
نوح لسا هيتكلم مسكت أيده وبصتله بإبتسامه مكسوره .... اهدى
أزهار ببرود...اومال فين بناتك صحيح
خرج صوتي قلقان بسبب سؤالها على بناتي .... في في الدروس لي بتسألي
أزهار بخبث.... لا بس بطمن عليهم اصل ولاد الحرام كتير والبنات حلوين ههه طالعين لامهم خلي بالك منهم بقا وسابتنا ومشت
رميت نفسي بخوف على الكنبه .... ت تقصد اي بكلامها دا يانوح
نوح غمض عنيه محاوله منه أنه يتحكم في أعصابه.... طول ما انا عايش محدش هيتجرأ يبصلهم بس يافريده ..ثقي فيا بس
مسكت أيده وبصتله بحب .... واثقه فيك اكيد انت بتسألني
سحبني لحضنه بحنان .... انتي الي عوضتيني عن شقايا وتعبي الي شوفته في حياتي يافريده
هزيت راسي بحب.... انت الي عوضتي يانوح والله العظيم وفتحت نفس على الحياه من تاني
..
جوري ....رودي الي انتي بتعمليه دا غلط
رودي بتذمر.....كلهم بيعملوا كدا عادي
جوري بغضب....لا دا عيب وهما اكيد مش كويسين انما انت مش زيهم
رودي ببرود .... لا كويسين وبعدين انا بحط روج بس هو دا اسمه حاجه في الميكب انتي ماشوفتيش روميساء بتحط اي بقا
جوري بعصبيه ..... قولتلك ماتقرنيش نفسك بحد انتي اي مابتفهميش
رودي بغضب....انتي هتعمليلي فيها كبيره ملكيش دعوه بيا ياست الشيخه
جوري دفعتها بتهور ووقعت على الأرض .... انا هقول لماما وهي هتتصرف معاكي بقا
رودي مسكت دماغها بوجع وثواني وأغمى عليها ودماغها اتفتحت وغرقت هدومها دم
جوري برعب .... انا قتلتها انا قتلت اختي انا انا قاتله ..كل دا في مدخل البيت
كل دا كان تحت أنظار صباح الي بتبتسم بشر..... الخطه ماشيه فل زي السكينه في الحلاوه
الموبايل رن ...ألو
أزهار بشماته ....بناتك بيموتوا في بعض تحت مش حذرتك بردوا وقولتلك ولاد الحرام كتير خلي بالك
لبست الخمار بسرعه وجريت برعب....بناتي ...جوري ..رودي
وفجأه وقفت بصدمه لساني وكأنه اتشل من المنظر
أزهار بشماته ....تو تو ياعيني ماعرفتيش تربي ليه كدا بس اه صحيح ماكنتش فاضيه ساعتها تربيهم كنتي بتلفي على حل شعرك تلفي على واحد جديد
زعقت فيها.....احترمي نفسك يا ست انتي كبرتي وخرفتي باين
قربت مني بشر ....مين دي الي كبرت وخرفت يابنت الـ****
ومسكتني من شعري وايدها التانيه لوتلي دراعي..... اذا كانت الأم ذات نفسها مش متربيه هتربي بناتها ازاي بس
بصتلها بدموع ...مش وقته سيبيني اشوف بنتي حرام عليكي
أزهار بصتلها ببرود ... بوسي رجلي الاول وانا هخليكي تلحقي بنتك تشوفي مالها
لقيتها بعيد عني .... ابعدي عني ياست انتي سيبي أيدي
فضلت ازق فيها بس مقدرتش ولقيت صباح بتقرب ومسكت جوري بغل..... بوسي يابت رجليها بدل ما احسرك على بنتك التانيه
فضلت اصرخ .... حد يلحقنا بس مافيش حد
نوح
صباح بشماته. ..نوح مين بقا زمانه بياكل رز بلبن مع الملايكه
نوح بغل..... انا الي هبعتك تأكلي رز بلبن بس مع الشياطين الي زيك
أزهار برعب ...ن نوح
نوح بغل.... مالكوش قاعده في البيت دا من الثانيه دي
#لصبر حدود
يتبع الفصل التالى اضغط هنا (رواية للصبر حدود)