📁

رواية عشقت طفلتى الفصل السابع 7 بقلم مريم وليد

رواية عشقت طفلتى الفصل السابع 7 بقلم مريم وليد

رواية عشقت طفلتى بقلم مريم وليد

رواية عشقت طفلتى الفصل السابع 7 بقلم مريم وليد
رواية عشقت طفلتى


رواية عشقت طفلتى الفصل السابع 7


الفصل السابع🦋

لتقول نسرين بصر*اخ: انتي يا زفته.... هو انا كنت بديكي فلوس ليه..... مش عشان تجبيلي اخبار تميم.... انا افضل... 

كدا..... واعرف من اللي يسوي واللي ميسواش...... ان تميم كان معاه واحده في الفندق امبارح..... 


سهي بخو*ف: يا نسرين هانم.... انا اي حاجه بعرفها بقولهالك.... وبعدين البنت اللي بتقولي عليها دي جت الشركه تشتغل انهارده..... يعني قولي عيله صغيرة..... انا معرفش حاجه تانيه..... ده كمان زعقلي وكان هيطردني بسببها.... 


نسرين بغض*ب: كل ده عرفاه.... ومتصلتيش تقوليلي عليه..... اللي بالنسبالك تافهه ده..... بالنسبالي مصيبه..... 

انتي متعرفيش ممكن البت دي تعمل ايه...... 


لتكمل بتهد*يد : اي حاجه تعرفيها تاني.... اذا كانت تفاهه ولا لا..... ده ميخصكيش.... تيجي تبلغيني بيها.... بدل والله..... لهقتلك... ومحدش هيعرف عنك حاجه..... 


سهي بخوف شد*يد: حاضر يا هانم.... والله.... 


لتغلق نسرين الهاتف في وجهها..... 


وتقول بصر*اخ غا*ضب وهي تش*د علي خصلات شعرها 

: مش هسيب واحده تانيه تاخدك مني يا تميم.... انت ملكي.... ملكي انا وبس وفلوسك ملكي.... ولو وصلت اني اقتلها..... هعمل كدا.... ومش هتردد لحظه واحده....

ما انا مش هستني لما تيجي واحده تانيه.... وتاخد 

كل حاجه علي الجاهز كدا..... لاااااااا...... 


لتمسك هاتفها مره اخري وتتصل علي شخص اخر.... 


حتي اتاها الرد..... 


نسرين: انت مش كنت عايز.... تتفق معايا علي تميم..... 


المجهول بسخريه: ايه ده.... نسرين هانم اتنازلت وكرهت.... تميم الاسيوطي ولا ايه...... اشك.... 


نسرين بغي*ظ من سخريته: اخلص يا امجد..... انت كنت عايز تقضي علي تميم.... وانا موافقتش عشان كدا..... 

بس دلوقتي اقدر بس بطريقه تانيه...... 


امجد بإستفهام: وايه اللي غير رايك كدا..... اللي اعرفه انك مفهمه الدنيا كلها ان تميم..... خطيبك.... وهتتجوزو قريب... 

ايه اللي جد بقي..... 


نسرين بغي*ظ وغض*ب: اللي جد..... ان في واحده 

بنت كل*ب بتلف عليه..... اظن انك عرفت.... ما انت.. 

معين ناس تعرفلك اخبارة اول باول... ولا انا غلطانه... 


امجد ببرو*د: لا مش غلطان ولا حاجه.... واه عرفت.... 

دي عيلة صغيرة سبعتاشر سنه... بس تصدقي..... 

البت قمر....جمالها غير طبيعي..... 


ليكمل بسرحان في ملامحها التي هوسته من اول ماطلب من حارسه الشخصي..... ان يأتي له بكل معلوماتها..... واعطي صور له تخصها...... وارد ان يمتلكها ويكسر بها تميم.... 


نسرين بغي*ظ لتلك الفتاه المجهوله: مش للدرجادي يعني... اكيد انا احلي منها..... تلاقيه بيتسلي معاها يومين بس... 


امجد بسخريه: لا يا نسرين هانم.... الحكايه مش كدا..... انا سمعت انه كان هيخبطها من كام يوم.... وهي ضربته قلم... 

وكان عايز ينتقم منها..... بس ربنا اراد انه يقع في عشقها.... 


سهي بستغراب: وانت عرفت ده كله منين..... 


امجد ببرود: مش لوحدك اللي معينه جواسيس في الشركه........ انا كمان ليا مصادري الخاصه..... 

وسمعوه وهو بيقول كدا لريان صديقه..... 

دول حتي سجلولي كل كلمه هو قالها.... 


سهي بفرحه: طب ما كدا تمام اوي.... اديني التسجيل ده.... 

هروح اسمعه ليها ونخلص من ده كله...... 


امجد بسخريه : وانتي فكرك ان.... انا مفكرتش في كدا... 

بس لا عايزين نلاعبهم شويه... نشوف حكايتهم هتوصل 

لحد فين... ويعشقها.... وبعدين نقولها حقيقه تميم الاسيوطي... 


سهي: بس افرض حد عرف.... تميم مش هيسكت.... 


امجد: لا متقلقيش من الناحيه دي.... مش هيبقي فاضي.... 

هيبقي مشغول في حبيبته..... 


سهي بغض"ب: طب متقولش حبيبته.... انا بس اللي حبيبته...... 


امجد بسخريه: انتي هتكدبي الكدبه وتصديقها ولا ايه... 

انا عارف انتي عايزة ايه بالظبط.. فبلاش نلف وندور علي بعض احسن لك.... انا عارف انتي بتخطتي لايه...... 

انتي عايزة تميم.... وانا عايز داليدا.... 


سهي بستغراب: داليدا مين دي...... 


امجد بسخريه: ايه يا نيسو.... انا قولت انك بتفهميها وهي طايرة... داليدا دي اللي كان معاها تميم امبارح.... واللي هتبقي ملكي انا..... انا وبس.... ويبقي يوريني ابن الاسيوطي... هيعمل ايه لما اخدها منه... واحسره عليها.... 


سهي: اوك.... كدا اتفقنا.... اهم حاجه ان تميم يبقي 

ليا في الاخر.... هو وفلوسه.... 


امجد: اوك.... بس متتصرفيش من نفسك..... 

قبل ما تخطي الخطوه.... تعرفيني بيها... 


سهي بش*ر : تمام 


لتغلق الهاتف وهي تبص امامها بش*ر... وتركب سيارتها 

وتنطلق الي منزلها..... 


كانت تجلس علي مكتبها الصغير وتذاكر بعض دروسها.... 

فهي لم تقصر في ذلك  ابدا..... 


لتقاطعها نور وهي تأتي مهروله اليها.... وفي يدها علبه.... 


نور: بت يا ديدا.... ليكي عندي هديه.... 


داليدا بستغراب: هديه ايه دي.... 


لتطلع نور علبه هاتف من احدث الطراز.... 


لتقول وهي فارغه فمها وجاحظه عيناها 

: ايه ده..... مين اللي جابه..... 


نور بمك"ر: تلاقيه حبيب القلب.... هو مين غيرة.... 


لتقطب جبينها بستغراب: بس اللي هموت واعرفه.... مين اللي جابلي ده كمان..... 


داليدا : ده ايه..... 


نور: ركزي معايا..... انا كنت نازله اجيب حاجه من السوبر ماركت.... لقيت واحد بيوقفني وبيقولي الحاجه دي ليكي ولداليدا..... هانم.... اخدتها منه وطلعت..... انتي وعرفنا مين 

اللي جابلك.... انما انا مين يا تري..... 


داليدا بذ*كاء: مش محتاجه تفكير يعني.... اكيد ريان.... 


نور بقرف: ريان مين وقرف مين.... اللي يعمل الحركه الشيك دي...... 


لتكمل بغير*ة غص*ب عنها: ده واحد نسونجي.... عينيه زايغه.. عاوزه تتفقع..... 


داليدا بخ*بث: وانتي مالك غيرانه كدا ليه....... لو مش عاوزه منه حاجه...... يبقي رجعيهالو بكره..... 


نور بتو*تر: وانا هغير ليه يعني..... ولا يفرق معايا.... واه بكره هروح ارجعهالوا...... واحد رخم صح..... مكفهوش اللي عمله...... اخر مره الحيوان ده... شكله عايز يتضرب تاني.... 


داليدا بضحك: يا شيخه حرام عليكي ده انتي مفتريه بصحيح.... وخلاص اعملي اللي انتي عايزاه..... 

يلا هوينا بقي عاوزه اكمل مذاكره...... 


نور بخ*بث: تكملي مذاكره بردو..... ولا تكلمي حبيب القلب......... 


داليدا بخجل: اه هكلمه روحي بقي..... ده انتي لازقه.... 


لتعطيها نور قبله علي خدها.... وتتركها وتذهب.... الي الخارج..... 


لتضحك داليدا علي افعال اختها..... المشاكسه..... 


لتفتح الهاتف ووجدت صورة لها موضوعه علي الهاتف من الداخل... لتدمع عينها من الفرحه... فهي لم تكن تحس بتلك هذه السعاده..... 


كادت ان تتصل عليه حتي صدع الهاتف بإسمه.... 


تميم: عجبك الموبايل..... 


لتقول داليدا بم*كر: هو انت اللي جبت الموبايل ده.... 


تميم بغي*ظ: ايوة مني هيكون من مين يعني.... 


هاااا عجبك...... 


داليدا بسعاده وحب: حلو اوي يا تميم.... بجد عجبني اوي.......... 


تميم بسعاده لسعادتها..... فهو قرر مع نفسه ان ينهي هذا... الانتقام..... فهو اعترف لنفسه انه..... وقع في عشقها.... 

واصبح مهووس بها.... ولا يستطيع الابتعاد عنها.... 

: اهم حاجه انه عجبك..... دي عندي بالدنيا.... 


لتعض علي شفتيها بخجل..... ليعلم هو انها فعلت هذه الحركه...... ليقول لها وهو يشتعل من الداخل..... 


: متعضيش علي شفايفك كدا تاني..... 


داليدا بستغراب وبراءة: وانا عملت ايه يعني 


تميم بغض*ب مكتوم: معملتيش حاجه..... المهم عندك دروس بكره..... 


داليدا: ايوة عندي واحد بس.... كدا يا تميم 


ليقول لها تميم: تميم كدا حاف..... 


داليدا بغرابه: امال عايزني اقول ايه... 


تميم بخبث: اللي عاوزه مينفعش دلوقتي.... خليه لما نتجوز احسن.... بس انا عايز تصبيرة


لتع*قد هي حا*جبيها بد"هشه: تصبيرة ايه دي.... 


ليعلم تميم انها خام اكثر من اللازم.... ويجب ان يعلمها كل شيء.... وما اجمل هذه الاشياء بالنسبه له.... وخاصا لتلك 

الصغيرة.... التي خطفت قلبه.... 


تميم: لما نتقابل هبقي اقولك...... يلا روحي نامى.... 


داليدا بستغراب من حديثه: ماشي تصبح علي خير..... 


تميم بحب: وانتي من اهلي...... 


لتغلق الهاتف وهي تبتسم بحب وهي تحتضن الهاتف..... 


في الصباح


صحيت نور وداليدا.....وارتدو ملابسهم وذهبوا الي درسهم.....


بعد قرابة الساعتين.....كانوا انتهو منه......


داليدا: نور انا عايزة اروح الشركه لتميم اعمله مفاجأه......


نور بموافقه: خلاص اشطا.....انا كدا كدا....كنت هروح عشان ارجع الموبايل ده لسي....ريان ده 


داليدا بتعب من عناد اختها: يا بنتي....انتي لسه بتفكري في كدا من امبارح.....


نور بعن*اد: ايوة.....انا مش عاوزه حاجه....من النسوانجي.....ده....


داليدا: خلاص ياختي انتي حره....


ليركبوا سيارة اجرة.....وذهبوا بها الي الشركه....


لا يعلموا ان اليوم سيتغير بعض الاشياء.....

يتبع......

#عشقت_طفلتي

#بقلمي_الكاتبة_مريم_وليد

༺༺༺༻༻༻

رواية عشقت طفلتى الفصل الثامن 8 من هنا

الرواية كاملة من هنا (رواية عشقت طفلتى)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات