📁

رواية انتقامي لأختي الفصل الرابع 4 بقلم منة سامح

رواية انتقامي لأختي الفصل الرابع 4 عبر روايات الخلاصة بقلم منة سامح

رواية انتقامي لأختي الفصل الرابع 4 عبر روايات الخلاصة بقلم منة سامح
رواية انتقامي لأختي


رواية انتقامي لأختي الفصل الرابع 4 بقلم منة سامح


البارت الرابع"

ايلين بخوف:يادكتور روان روان بخير 

دكتور اسر بهدوء:وقفنا النزيف الداخلي الحمد لله بس هنحطها في العناية ونشوف ادعولها 

ايلين عيطت وكريمة حضناها وهي بتعيط :هتقوم هتقوم بسلامة..... وكريم جمبهم بيهديها 

باقي العيلة جم ومعاهم سماح ومحمد الي باصين بخبث 

سلمان بقلق:اي الي حصل يابنتي روان كويسة 

ايلين كانت بتعيط بس 

كريم اتكلم بحزن:عملت حا*دثة ياجدو في عربية. زنقت عليها ....وبص لسماح ومحمد بتوعد وقال:بس هنلاقيهم هنلاقيهم الي عملو كدة ...وبص لجدو وقال:في العناية ياجدو ادعيلها 

شريف كان سامع وبيتقطع عليها من سكات ودموعه نزلت وبص لاهله بشك بس نفض الافكار دي من دماغه وقعد 

سماح قربت علي شريف بحنية مزيفة:متزعلش ياشريف هتبقي كويسة 

ايلين سمعتها وبصتلها بكرهه وقربت عليها كانت هتمسكها بعصبية بس شريف وقف منعها  :انتي الي عملتي كدة صح انتو السبب 

شريف بعصبية :اعقلي ياايلين انتي كمان م هتبقي انتي وروان 

كريم قرب علي ايلين وبص لشريف وقال بحزن عليه:مشكلتك ياشريف انك كاشف كل حاجة بس بتكابر برضو علشان اهلك وحقكك حقكك ..

ايلين بعصبية وغضب وهي بتبص لسماح :لو حصلها حاجة م هسيبكو  فاهمين 

شريف بصلهم كلهم بحزن وسرح بعيد 

وسلمان بصلهم بغموض وسكت 

وسماح بصتلها بخبث وساكتة وكريم خد ايلين وبعد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بعد اسبوعين 

ايلين بحب:ياحبيبتي انتي لسة تعبانة قوليلي عايزة تعملي اي وانا معاكي 

روان اتنهدت بتعب :ايلين عايزة اسمع الريك 

ايلين بتتويه: ريك اي مفهوش حاجة يابنتي فاضي 

روان :ايلين عارفة انه في حاجة مخبياها وريني الريك 

ايلين سكتت وكريم دخل بمرح وهو بيقول:الليدر بتاعنا عامل اي 

روان بضحك:اي ياعم كريم لحقت تروح اوضتك وتيجي 

كريم :زهقان والله يااوختي مفيش اكشن في الفترة بتاعت تعبك دي 

روان بتوعد:الاكشن كلو جاي اتقل اتقل هانت اوي ...وبصت لايلين: هاتي الريك 

كريم بتسال:ريك اي 

ايلين غمزلتو :ريك سماح ومحمد عايزة تسمعو يابني م احنا سمعناه وفاضي مفهوش حاجة

كريم فهم وبص لروان:فاضي فاضي ارتاحي بس انتي دلوقتي علشان نخلص الاكشن ده علي خير ياست ليدر

روان بعصبية:متقعدوش تتوهو قولووو في اي ياتجيبو الريك 

كريم سكت وبص لايلين بقلة حيلة: لازم تعرف ياايلين ...وبص لروان بهدوء:ريك فيه اعتراف انهم السبب في مو*ت اهلك 

روان بصدمة ودموعها نزلت بقهر وكرهه من سكات 

ايلين قربت تحضنها بحزن ودموع:هتاخدي حقكك وحق عيلتك كلها صدقيني احنا معانا بدل الدليل اتنين صدقيني هياخدو جزاتهم 

شريف كان واقف وسامع كل حاجة دموعه نزلت وهو بيحاول يكدب نفسه من ناحية حب عمرو ومن ناحية اهلو دخل وهو دموعه نازلة وبصلها بوجع وهو م عارف يقول اي 

كريم بص لايلين وغمزلها وخرجو الاتنين 

روان بصتلو ومسحت دموعها وقالت بجمود :م هتراجع عن حاجة متجيش تحاول ...وبصتلو بتوعد وكرهه وعينها بتحمر من الغضب: هبوظ حياتهم وهيدفعو التمن لكل حاجة

شريف قرب عليها ودموعه نازلة وقال بضعف:م عارف اعمل اي من ناحية انتي ومن ناحية هما اهلي م هقدر ولا اقف معاكي ولا معاهم ياروان افهميني ....وسكت بوجع وضعف: روان تعالي نمشي من هنا وسبيهم للحياه لي تتغيري ياروان للاوحش ...

روان ضحكت بسخرية وقالت:اسفة ياشريف م بحب حد انا اخري الم*وت بعد لما اخل*ص علي اهلك الاول والوقت جه 

وقامت بغضب وتعب وهي بتعرج وخرجت راحت المطبخ جابت سك*ينة والغضب عميها وبقت تعرج لاوضة سماح ودخلت بغضب مسك*تها وهي بتز*قها لتحت 

سماح .......ويتبع

بقلمي mena"


رواية انتقامي لأختي الفصل الخامس 5 من هنا

الرواية كاملة من هنا (رواية انتقامي لأختي)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات



close