📁

رواية ليست ذنبى الفصل الثالث 3 بقلم عائشة الكيلانى

رواية ليست ذنبى الفصل الثالث 3 عبر روايات الخلاصة بقلم عائشة الكيلانى

رواية ليست ذنبى الفصل الثالث 3 عبر روايات الخلاصة بقلم عائشة الكيلانى
رواية ليست ذنبى


رواية ليست ذنبى الفصل الثالث 3 بقلم عائشة الكيلانى


العربية قريبة منها جدا وقفت متجمدة مكانها و استسلمت غمضت عيونها لثواني فتحت عيونها لم حست بايد على خص..رها بعدت عنه بسرعة رفعت عينيها له 

ريان بصلها بهدوء منفي العصبية الى جوها:ـ انتي اي اي عايزة تجننيني عايزة تموتي يا نور هان عليكى نفسك مش قولت ميت مرة نركز و احنا بنعدي الطريق هاا عجبك كدا كنتي هتموتي 

نور بصوت ضعيف و باكي و ضياع:ـ انا عايزة امشي عايزة امشي 

ريان حط الجاكيت على كتفها و قال بهدوء:ـ يلا 

نور ركبت العربية و اتحرك سندت راسها على الشباك و مغمضة عيونها بحزن 

ريان بصلها:ـ شوفتي ابوكي.. اتكلمتي معاه طب قالك اي 

نور و مذل مغمضة عيونها:ـ راح الى كنت قوية بيه راح من الدنيا و سبني لوحدي سبني من غير ما يقولي اعمل اي من غيرو اعيش ازاي اعيش لمين 

كملت بوجع و غصة بقلبها:ـ خسرت كل حاجة .. هههه انا ادمرت خلاص ادمرت و اتف.ضحت و ابويا مات و هو غضبان عليا انا السبب انا السبب ياارب خدني يارب 

ريان وقف العربية بسرعة جنونية بصلها لقها بتبكي بانهيار و بتض..رب حالها 

ريان مسك ايديها :ـ نور خالص اهدي 

نور بانهيار:ـ انا السبب انا الى موته انا السبب 

ريان بحادة يمكن تفوق:ـ نوررر خلاصص اهدي بقاا بقولك خلاص 

نور بقت بتبكي بس بتبكي و القهرة بقلبها ريان مسح دموعها:ـ اهدي. انا عارف انكي اتعذبتي بس دا مش هيرجع الى راح ولا هيحل حاجة انتي لازم تقوي 

نور بصتله بدموع ريان كمل كلامه:ـ انا معاكي مش ها سيبك غير و انتي واقفة على رجلك و عديتي كل دا اوعدك انا مش هقولك متخافيش مني لان حقك تخافي بس انا مش هيسبك وعد وعد 

قالها بابتسامة مطمئنة و ابتسامة 

عند حمزة 

نداء:ـ خلاص اخدنا حقنا و ماما مرتاحة انا كدا اعيش معاك زى الناس انا كنت قربت انسا انك اخويا 

حمزة بهدوء:ـ عارف... بس انا مش مبسوط و دا مكنش اتفاقنا يا نداء 

نداء هزت راسها بهدوء:ـ ممم صح لكن اتفاقنا انك تحبها بابا مات بقهرته بعد ما شاف ابوها مع امي و اهو اخدنا حقنا 

حمزة بغضب:ـ بس انا مقولتش انها يعت.دي عليها يا نداء منردش الغلط بغلط ااازاي تعملي كدا حرام عليكى حرام 

نداء ببرود:ـ والله انا مش قولت اعجبيه هى الى حلوة حب كدا اقوله لا و اطمن انا عطيته فلوس فوق الفلوس و لم صحيت محستش باي حاجة بسبب المخدر الى حطيته ليها في العصير اي رايك 

حمزة بصلها بصدمة فجأة ضرب.ها:ـ انتي اااي مش بتحسي مش ندمانة انتي دمرتي انسانة بريئة اززاي تعملي كدا في صاحبتك ازاي تتفقي مع الحيوان انه يع.تدي عليها حرام عليكى حرام 

نداء بغضب و قهرة:ـ و مش حرام لم انحرمت من امي و اهلي اي حنيت لى الحية انا مش ندمانة و لو رجع الزمان بيا هعمل كدا تانى و الف بتضربني علشان دى علشان نور بنت المجر..م لدرجة دى انت بايعني علشان مااا ترد يا حمزة بتقاس عليا علشانها 

حمزة سبها غضب و ضياع نداء سبته و جريت على اوضتها و هى بتعيط 

عند نور و ريان في الفيلا في اوضة نور 

نور في التواليت بتس..تفرغ بتعب و هى حطة ايديها على بطن.ها:ـ اااه اااه 

نور فتحت صنبور الماية غسلت وشها و اتجهت لى الباب لكن وقعت مغشي عليها 

بعد شوية ريان خبط على الباب:ـ نور انسه نور.. نور انتي كويسة سامعني 

ريان فتح الباب :ـ انسه نور... نورر يا نور 

ريان قعد يدور عليها و خبط على باب التواليت:ـ طب انتي كويسة نور سامعني! 

ريان بقلق:ـ مفيش حل غير كدا 

ريان كس.ر الباب لق نور وق.عة على الأرض بصلها بصدمة و 

و شالها و خرج و نادا لعمته 

العمة:ـ اي الى حصل ليها 

ريان حطها على السرير:ـ معرفش يا عمتي انا رايح اتصل بالدكتور و انتي خليكي جانبها 

العمة قعدت جانبها:ـ ماشي يا حبيبي 

ريان راح يتصل بالدكتورة و بعد شوية جت و فحصتها 

نور فتحت عيونها ببطء:ـ هو حصل اي 

الدكتورة:ـ حمدالله على سلامتك مفيش حاجه تعب بسيط جدا انتي كويسة بس لازم تخدي بالك من نفسك 

الدكتورة خرجت:ـ مبروك يا ريان بيه المدام حامل و ... 

الحلقه ـ3

يتبع 

يعني عليكى يا نور 

يا تري ريان هيعمل اي ولا رد فعلو هتكون اي رايكم في حمزة و نداء 

ليست ذنبي 

عائشة الكيلاني


رواية ليست ذنبى الفصل الرابع 4 من هنا

الرواية كاملة من هنا (رواية ليست ذنبى)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات



close