📁

رواية قاسي لكنني عشقته الفصل الخامس 5 بقلم روما رمضان

رواية قاسي لكنني عشقته الفصل الخامس 5 بقلم روما رمضان عبر روايات الخلاصة

رواية قاسي لكنني عشقته الفصل الخامس 5 بقلم روما رمضان عبر روايات الخلاصة
رواية قاسي لكنني عشقته


رواية قاسي لكنني عشقته الفصل الخامس 5 بقلم روما رمضان


فاقت رهف علي كلمه الماذون (بارك الله لكما و بارك عليكما و جميعا بينكم في خير)  .  

رعد: تمام يشيخنا اتفضل و نادي علي واحد من رجالته يوصل الماذون و كمل كلامه هاتي شنطه هدومك و يلا هستناكي في العربيه يلا يا عمر بعد ما نزلو رهف بصت لي ابوها بحزن و اخدت شنطه هدومها و نزلت و احد من رجاله رعد خد منها شنطه و فتحلها باب عربيه  قاعدت رهف جنب رعد 

تسريع الاحداث. 

وصل رعد القصر نزل من العربيه 

رعد بسخريه: ايه يا عروسه هتفضلي قاعده في العربيه 

رهف بحزن: نزله اهوو نزلت من العربيه و فضلت واقفه مبهوره من جمال القصر رعد شد ايدها بقوه 

رهف بوجع: ااااه ايدي 

رعد: اسكتي مش عايز اسمع صوتك بيدخلو القصر 

رهف بذهول: واو ايه دا بسم الله ماشاء الله 

رعد بسخريه: طبعاا عمرك ما شوفتي قصر زي كده و لا تحلمي انك تقعدي فيه و كمل كلامه بطريقه مرعبه اهلا بيكي في جحيم رعد السويفي و شدها عشان يطلع الجناح 

رهف بقوه و زقت ايده من علي ايدها مين انت عشان تتكلم معايا بطريقه دي 

رعد: شكلك متعرفيش مين هو رعد السويفي 

رهف: اه عارفه مين رعد السويفي عارفه انك كل يوم مع واحده شكل عارفه انك قاسي و مغرور و متكبر و شايف نفسك علي خلق لله 

رعد و هو بيمسكها من شعرها انا هوريكي بقا قتسي و مغرور و متكبر دا هيعمل فيكي اي 

رهف: سيب شعري انت حيوان 

رعد بغضب: مين دا اللي حيوان يا شاطره لا لا فوقي كده و اعرفي انتي بنت مين دا انتي ابوكي نصاب و باعك ليا يا حلوه يعني زيك زي اي واحده رخيصه فاهمه و شدها من شعرها و انا بقا هوريكي الحيوان دا هيعمل فيكي ايه 

رهف بوجع: الراجل اللي يمد ايده علي واحده ست ميبقش راجل و قبل ان تكمل الكلامه صفعه علي وجهها سمعت في القصر كله من قوه القلم شفايفها نزفت انا بقا هوريكي اللي مش راجل دا هيعمل فيكي ايه و مسك ايدها بقوه و جرجرها علي سلم رهف بخوف لا لا لا ونبي يا رعد سبني دخل بيها رعد جناح انا بقا هوريكي اللي مش راجل دا هيعمل ايه و بدا يفك زراير قميصه و بقا عاري صدري و قرب منها و التهم شفا*فها بقوه و مسبهاش غير لما حس بطعم دم في شفايفها و نزل بشفايفه علي عنقها رهف بخوف و دموع و هي بتقوم ونبي يا رعد خلاص انا اسفه رعد و هو بيقوم من عليها هسيبك انهارده بمزاجي يا حلوه و بلاش تلعبي معايا يا حلوه ماشي و سبها و دخل ياخد شاور قاعدت رهف علي الارض و هي منهارة من العيط اااه ياارب ليه بيحصل فيا كده من كتر تعبها نامت علي نفسها و محستش خرج رعد من الحمام شافها نايمه علي الارض بيهزها برجله انتي قومي يلاا كانت نايمه خالص رعد جاب كوبايه ميه وقرب منها جاامد و غرقها بيها رهف بخوف ايه بنغرق بنغرق رعد و هو بيكتم ضحكته علي شكلها طفولي احم يلا قومي خدي شاور عشان تنامي رهف ماشي و بعدين خدت بالها ان هو قريب منها و مش لابس غير منشفه علي خصره رهف و شها بقا عباره عن طماطم من الخجل رعد لاحظ احمرار و شها قرب منها اكتر ايه مالك بقيتي شبه الفرواله كده ليه هي بتوتر ها انا انا عايزة اقوم اخد شاور رعد قومي هي بتوتر طب اابعد كده رعد بضحك و غمزته بانت  اهو يستي رهف بعفويه   ما انت طلع عندك سنان زينا اهوو و كمان ضحكتك حلوه و بعد كده اخدت بالها من اللي قالتووو و اتكسفت جدا و بقت شبه الطماطم انما رعد كان مبسوط لما قالت كده و لاحظ انها اتكسفت قرب منها و بسها من خدها بحنيه و قالها يلا قومي خدي شوار و قام رهف بذهول من حنيته دا عنده انفصام في شخصيه دا ولا ايه سمعها رعد و كتم ضحكته هو بصرامه ايه بتقولي ايه سمعيني كده رهف بخوف بقول هقوم اخد شوار عن اذنك و اخدت هدومها و دخلت جري علي الحمام ابتسم رعد علي طفولتها و دخل غرفه الملابس لبس رعد بنطلون اسود بيتي و عليه تيشرت ابيض حملات يبرز عضلات جسمه و خرج صفصف شعره و حط من برفان بتاعه و كان و سيم اووي قاعد رعد علي سرير و قاعد علي فون بتاعه بعد شويه خرجت رهف من الحمام رعد شافها تنح كانت رهف جميله جدا و كانت لبسه بجامه تيشرت بحملات بينك و عليه بنطلون ابيض و عملت شعرها ديل حصان رعد مبهور من جمالها و كمان طول شعرها  بتاخد رهف بالها ان رعد مركز معاها رهف بكسوف احم انا هنام فين رعد فاق علي نفسه و قالها هتنامي علي كنبه رهف بصدمه علي الكنبه اه هتنامي علي الكنبه عندك مانع و كمل كلامه  بوقحه الا بقا لو انتي عايزه تنامي جنبي و اعتبرها دعوه صريحه و غمزلها رهف بكسوف لا لا خلاص و نامت علي كنبه و رعد كمان نام بتصحي علي رهف في نص الليل و بيكون الجو برد بتبص رهف علي رعد و بتشوف ان هو نايم بتروح تنام علي حرف السرير رهف و هي بتكلم نفسها هنام هنا بس و هقوم قبل ما هو يقوم و بتنام 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

عند عمر بيقرر ان هو يروح علي شقه الزمالك لحد ما يروح بكره يجيب لينا من المطار 

تسريع الاحداث تاني يوم بيصحي عمر يلبس و يفطر و ينزل يروح علي المطار في نفس الوقت بتكون ريم و سيف هيرحو المطار عشان يجيبه امير بيوصل عمر و ريم في نفس الوقت بيشوف عمر ريم مع سيف و بيكون حضنها 

عمر بغيظ و ياترا بقا مين دا هه و الله رعد معاه حق لما قال كلهم لي متعه بس و بعد كده شاف لينا و هي جايا و بتجري عليه لينا بفرحه عمر بيحضنها بتشوف ريم عمر و هو بيحضنها و بتغيرر جدا لانها فضلت تقول ليل تفكر فيه و فكرت ان هو مرتبط ب لينا عمر و لينا خرجو من المطار شاف سيف امير و هو جاي عليهم سيف لي  ريم امير هناك اهوو ريم بفرحه و بتجري عليه تحضنه ريم و حشتني وحشتني اوووي امير وانتي وحشتيني اوووي يا حبيبتي  سيف طب ايه مش هتسلم عليا طيب ولا اي يعم امير لا طبعااا و بيسلم عليه و يحضنه و بعد كده بيخرجو من المطار و بيركبو تاكسي 

عند عمر في العربيه 

هتقعدي هنا ع طول و لا زياره 

لينا: معرفش بس انا هقدم علي جامعه هنا 

عمر: و نويه تدخلي اي يا قرده انتي 

لينا: فنون جميله 

ملحوظه يجماعه ( انا هخلي لينا 19 سنه و كمان طيبه اووي)  .  

عمر: حلو بس ليه مدخلتيش اداره اعمال زينا 

لينا: انا مختلفه عن الاخرون يسطا 

عمر بصدمه:  يسطاا انتي متاكده انك كنتي عايشه في لندن

لينا: مالك يعمنا الله 

عنر: انتي تسكتي دا انتي مفروض تبقي عايشه في شبرا 

لينا: طب اسكت يا عمر بدل ما اقتلك دلوقتي 

عمر بخوف مصتنع: انا اسف يباشا 

لينا: ناس مش بتيجي غير بالعين الحمراء و بتكمل اه صح انا عايزه اشوف رعد دا وحشني اووووي 

عمر بضحك لا دا انا هخدك في شقتي مش علي القصر 

لينا: ايه دا ليه 

عمر: اصل رعد اتجوز امبارح 

لينا: اه ماشي و بعد كده استوعبت ايه رعد مين اللي اتجوز انت بتهزر يا عمر 

عمر: لا والله ما بهزر اتحوز امبارح 

لينا: طب ازاي 

عمر: هحكيلك كل حاجه اما نوصل 

لينا: ماشي 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

عند رعد في القصر و خصوصا في جناح 

بيصحي رعد من نوم بيحس بتقل علي صدره بيبص بيشوف رهف نايمه علي صدره وو يتبع.. 

#روايه_قاسي_لكنني_اعشقته

#الفصل_الخامس

بقلمي /روما رمضان


رواية قاسي لكنني عشقته الفصل السادس 6 من هنا

الرواية كاملة من هنا (رواية قاسي لكنني عشقته)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات



close